بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه سفر به استان گیلان از دور دوم سفرهای استانی که با هدف نظارت میدانی چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان در این استان در حال انجام است، بعدازظهر روز چهارشنبه 24 خرداد ماه، پس از بازدید از شعبه و درمانگاه تأمین‌اجتماعی فومن و نیز بازدید از شعبه تأمین‌اجتماعی شفت، در دیدار با نمایندگان بازنشستگان این شهر، از عزم سازمان تأمین‌ا‌جتماعی برای توسعه خدمات درمانی با رویکرد عدالت در دسترسی به خدمات و تسهیل دسترسی بیمه‌شدگان مناطق کمتر برخوردار به خدمات درمانی کیفی خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی که در دور دوم سفرهای استانی به منظور بازدید میدانی از چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان استان گیلان، به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان وارد این استان شده است، در بدو ورود به استان گیلان و در شهرستان رودبار از مراکز بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی این منطقه بازدید کرد.
دانشگاه صنعتی اصفهان برای ارتقا و تسهیل فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناورانه و با عنایت به اولویت‌های پژوهشی نسبت به صدور کارت‌های پژوهانه با عاملیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اقدام کرده است.
معاون شعب و بازاریابی منطقه یک کشور به همراه رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی با حضور در شرکت های داروسازی دانا، کارخانجات تولیدی چرم خاوران و هافمن جلسات مشترکی را مبنی بر افزایش و تقویت همکاری های مشترک برگزار کردند.
اولین جلسه کمیته مضمون استراتژیک مولدسازی دارایی های منجمد و انضباط مالی در سال 1402 با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون یادشده با حضور امیر مسعود رزازان معاون مالی بانک ملی ایران و روسای ادارات کل مرتبط با مضمون یادشده برگزار شد.
بانک سپه در راستای همراهی با سیاست‌های دولت محترم و اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی، پذیرش و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی موضوع بند ب تبصره 16 سال 1401 کل کشور را تا پایان تیرماه سال جاری تمدید کرد.
عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور بانک ملی ایران نظارت ثمربخش و مستمر و همچنین توجه ویژه به ابعاد مختلف بازاریابی را از عوامل مهم رفع ناترازی این بانک برشمرد و گفت: تراز نقدینگی و مدیریت انضباط مالی باید در تمامی ارکان بانک اجرایی شود.
بانک مرکزی به مدیران صندوق‌های قرض‌الحسنه متخلف و فعالان اقتصادی که جهت پنهان سازی درآمدهای خود و فرار مالیاتی، از حساب‌های بانکی صندوق‌های قرض‌الحسنه و دستگاه‌های کارتخوان موجود در این صندوق‌ها سوء‌استفاده می‌کنند، هشدار داد.
جلسه بررسی عملکرد اداره امور شعب استان زنجان با حضور محمدنور آزادی عضو هیأت عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی ایران ، رئیس اداره امور شعب استان و دیگر مسئولان برگزار شد .