بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در سفر معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در قزوین صورت گرفت؛

ایجاد امنیت شغلی پایدار و حمایت از تولیدات داخلی با رویکرد کمک به جهش تولید

معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون از بزرگترین شرکت انحصاری و تولیدی با نام شرکت یاتاقان بوش تولیدکننده انواع قطعات موردنیاز خودروهای سبک و سنگین بازدید نمود.
هموطنان عزیز می توانند با مراجعه به کلیه شعب و نمایندگی های شرکت بیمه ما، در سراسر کشور از مزایای این طرح بهره مند شوند.
مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو در سالروز فرارسیدن ۱۳ آذر روز ملی بیمه، با بررسی رویدادهای یک سال اخیر صنعت بیمه اظهار داشت: در این بازه زمانی سه اتفاق زیربنایی در صنعت بیمه کشور رخ داده که جان تازه‌ای به این صنعت بخشیده است.
کارشناسان حقوقی بیمه کوثر در شناسایی مطالبه‌های غیرقانونی برخی اشخاص و تفکیک آن‌ها از مطالبه‌های قانونی زیان‌دیدگان و تسهیل در پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان نقش موثری را ایفا کرده‌اند.
معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن:

میزان وصول مطالبات این بانک در 8 ماهه امسال 131 درصد رشد داشته است

بیژن اسدی معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن گفت: با تلاش و پیگیری مستمر همکاران در بخش وصول مطالبات در ستاد و شعب ، علیرغم مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا، میزان وصولی های این بانک در 8 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 131 درصد افزایش یافته است.
پست بانک ایران اعلام کرد؛ با توجه به اطلاع رسانی های قبلی درخصوص تعیین تکلیف حساب‌های مازاد مشتریان این بانک، دارندگان حساب های مازاد تا پایان آذرماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه حضوری به شعب و باجه های بانکی در سراسر کشور و یا از طریق وب سایت این بانک به نشانی www.postbank.ir منوی "تجمیع حساب های مازاد" به صورت غیرحضوری نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام نمایند.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: سال‌ها قبل پیشنهادی را به دولت و مجلس ارائه کردیم که همه منازل مسکونی سراسر کشور تحت پوشش بیمه حوادث طبیعی قرار گیرد که خوشبختانه قانون آن بعد از گذشت سال‌ها تصویب شده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت:

اولین بانک دیجیتال کشور خواهیم شد

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: امروز می‌ توانیم بگوییم ما حتما اولین بانک دیجیتال کشور برای عامه مردم خواهیم بود.
بانک سینا به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین دانش آموختگان آقا و خانم مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، به تعداد محدود استخدام می کند.
پوشش های بیمه ای باید قبل از وقوع خسارت های احتمالی تهیه شود و در همین راستا به مردم و صاحبان مشاغل توصیه می کنیم با توجه به در پیش بودن فصل سرما نسبت به دریافت بیمه نامه های متنوع توقف کسب و کار ناشی از همه گیری کرونا اقدام کنند.
وزیر اقتصاد با اشاره به نقش مثبت صنعت بیمه بر اقتصاد کشور گفت: بیمه به عنوان یک مولفه اقتصادی در اقتصاد کشور، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هرچه ضریب نفوذ این صنعت افزایش یابد، اقتصاد کشور مسیر پیشرفت را در بستر مطمئن‌تری طی خواهد کرد.