بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با ارزیابی بیمه مرکزی برای سال ۹۸؛

عضو خانواده تجارت‌نو مدیر منتخب شد

در نخستین روز بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه که با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران، رئیس پژوهشکده بیمه و مدیران عامل شرکت‌های بیمه به صورت حضوری – مجازی برگزارشد، از معاون مدیر بازاریابی شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان مدیر شایسته صنعت بیمه با اعطای لوح، تقدیر به عمل آمد.
رئیس کل بیمه مرکزی در بیست و هفتمین همایش بیمه و توسعه:

هر سال یک محصول جدید بیمه ای شعار تمامی شرکت های بیمه کشور است

هر سال رونمایی از یک محصول بیمه، شعار ماست که نه تنها تحقق خواهد یافت بلکه اعتقاد داریم با توان فنی و ظرفیت های شرکت های بیمه‌ای قابلیت تهیه بیش از یک محصول نیز وجود دارد.
به منظور گسترش و توسعه فرهنگ بیمه کشاورزی با هدف حمایت ازتولید محصولات اساسی دیم کشور و ارائه خدمات بیمه ای مورد نیاز کشاورزان براساس ماده واحده بیمه کشاورزی مصوب 1362 و توافق بعمل آمده سه جانبه صبح امروز تاریخ 22آذر 99 باحضور وزیر جهادکشاورزی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، فی مابین وزارت جهاد کشاورزی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)و صندوق بیمه کشاورزی منعقد گردید.
بازدید مدیرعامل بانک سینا از شعب زابل و زاهدان؛

استفاده از توانمندی های استانی و تنوع خدمات، عامل موفقیت بانک سینا است

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب زابل و زاهدان، عامل موفقیت بانک سینا را استفاده از توانمندی های استانی و ایجاد تنوع در سبد محصولات عنوان کرد.
مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با بیان این که در اینده ثبت اطلاعات چک در سامانه صیاد اجباری خواهد شد، گفت: محدودیت برای دارندگان چک برگشتی سخت‌گیرانه تر شده است.
مدیر امور استان های بانک ایران زمین در بازدید میدانی از استان البرز:

متصدیان امور بانکی حافظان سلامت همکاران و مشتریان هستند

محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین با سفر به استان البرز طی بازدید از شعب این استان و گفتگو با همکاران شعب، در جلسه ای با حضور مدیران و کارکنان ستادی عملکرد این مدیریت را ارزیابی کرده و راهکارهایی در راستای تقویت نقاط ضعف و قوت را بیان کرد.
حجت‌اله صیدی و حمیدرضا مؤمنی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند:

گام بلند بانک صادرات ایران برای توسعه قشم

تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های بانک صادرات ایران با سازمان منطقه آزاد قشم با حضور حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک و حمیدرضا مؤمنی، مدیرعامل این سازمان در برج سپهر بانک صادرات ایران امضا شد.
اطلاعیه شماره (5) مربوط به قانون چک:

صدور چک در وجه حامل در چک های جدید ممنوع است

در راستای اجرای گام به گام قانون جدید چک، صدور چک در وجه حامل از تاریخ 1399.10.20 و در دسته چکهای جدید ممنوع بوده و کارسازی برگه‌ها‌ی چک‌ که پیش از تاریخ 1399.10.20 به مشتریان ارایه‌ شده است، به روال سابق صورت می گیرد.
حسین عسکری اظهار داشت: بانک صنعت و معدن در شرایط وجود تحریم های اقتصادی که سبب نوسان قیمت مواد اولیه و تجهیزات و افزایش ریسک معاملات برای صنعتگران و کارآفرینان کشور شده، در تلاش است تا با ارائه خدماتی از قبیل گشایش اعتبار اسنادی موجبات تسهیل انجام معاملات مورد نیاز مشتریان خود را فراهم آورد.