ساختمان جدید شعبه صفاشهر بانک مهر ایران افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه صفاشهر بانک مهر ایران با حضور مدیر شعب بانک مهر ایران در استان فارس و مسئولان محلی افتتاح شد.
تصویر ساختمان جدید شعبه صفاشهر بانک مهر ایران افتتاح شد

به گزارش سایت خبری پرسون، ساختمان جدید شعبه شهرستان صفاشهر طی مراسمی با حضور مدیر شعب استان فارس، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، شهردار، دادستان و مسئولان صندوق‌های قرض‌الحسنه شهرستان و جمعی از اصناف و بازاریان رسماً افتتاح شد.

در این مراسم بهزاد شمس‌الدینی مدیر شعب استان فارس از حضور مدعوین و مهمانان محترم قدردانی و ابراز امیدواری کرد در سایه حمایت‌های بانک و مسئولان شهرستان بتوان بخش اعظمی از نیازهای مردم صفاشهر را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مرتفع کرد.

وی همچنین یادآوری کرد: امیدوارم با ارائه خدمات نوین بانکی، مشتریان ترغیب به استفاده از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری شوند.

شمس‌الدینی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به‌عنوان سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تصریح کرد: عملکرد بانک مهر ایران در همه جای کشور به‌عنوان بانکی حامی تولید و برطرف‌کننده مشکلات اقتصادی قابل مشاهده است و این را اصل اول در بانک مهر ایران توصیف کرد.

در این مراسم شمس‌الدینی از حمایت‌های مدیرعامل و هیأت مدیره بانک در فراهم کردن شرایط افتتاح شعبه جدید صفاشهر تقدیر و ابراز امیدواری کرد تا پایان اردیبهشت ماه دو شعبه جدید‌التأسیس دیگر نیز به شعب استان فارس اضافه شود.

283121