راه اندازی بنوکال بیمه تجارت نو در راستای ارائه خدمات بهینه و غیرحضوری

سرپرست مدیریت امورمشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو ،خبر داد که همزمان با فرا رسیدن پنجمین سالگرد تاسیس بیمه تجارت‌نو و در راستای ارائه خدمات بهینه و غیرحضوری به مشتریان، مرکز تماس مشتریان بیمه تجارت نو،”بنوکال” با شماره ۰۲۱۹۶۹۹۰ راه اندازی شد .
تصویر راه اندازی بنوکال بیمه تجارت نو در راستای ارائه خدمات بهینه و غیرحضوری

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو، فرزانه سلیمانی اظهار داشت که از ابتدای سال جاری، این مرکز فعالیت خود را آغازکرده و پاسخگوی تماس تمامی مشتریان است.

وی، در عین حال یادآور شد که تمام پیامک های ارسالی به مشتریان هم از این پس از این مرکز ارسال خواهد شد.

سلیمانی، توضیح داد که درگام اول، این مرکز ضمن پاسخگویی، اقدام به ثبت و مستندسازی تماس ها کرده تا با ارزیابی اطلاعات، راهکارهای جدیدی را در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان طراحی و اجرایی کند.
سرپرست مدیریت امورمشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو، افزود: با تلاش کارشناسان شرکت بیمه تجارت‌نو، بزودی سامانه‌های پاسخگویی، پیگیری و استعلام خدمات صدور وخسارت هم بر بستر برنامه موبایل، تلفن و پیامک در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

285085