بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

به مناسبت فرارسیدن روز صنعت پتروشیمی انجام شد؛

دیدار مدیران‌عامل بانک تجارت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی

دولت‌آبادی در دیدار با محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن تبریک فرارسیدن روز صنعت پتروشیمی بر آمادگی بانک تجارت برای گسترش همکاری با شرکت‌های فعال در این صنعت تاکید کرد.
رییس هیئت مدیره بانک در بازدید از شرکت گروه مالی و اقتصادی دی:

شایسته‌سالاری، حرفه‌ای‌گرایی و سلامت نفس معیار فعالیت در این بانک است

غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت مدیره بانک دی در نشست با محسن امیری، مدیرعامل و سیدجعفر هاشمی، عضو هیئت مدیره گروه مالی و اقتصادی دی بر ضرورت مدیریت هدفمند و اثربخش سرمایه‌گذاری‌ها تاکید کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی روند توسعه و استقرار سامانه نسخه الکترونیک این سازمان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به دریافت مستمر گزارشات از مدیران درمان تأمین اجتماعی استانها و تلاش‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد در حال رفع مسائل جزئی باقی مانده هستیم و به مرور سامانه نسخه الکترونیک درحال جایگزین شدن به جای دفترچه‌های کاغذی است.
با خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران می توانید امور روزمره و بانکی خود را بدون حضور در شعبه انجام دهید و در خانه بمانید.
مدیر عامل بیمه البرز در اختتامیه نشست هم اندیشی شعب تاکید کرد:

ضرورت همگام‌سازی فعالیت‌ها با تحولات دیجیتال

اختتامیه نشست هم اندیشی بررسی عملکرد هشت ماهه شعب بیمه البرز با حضور مدیرعامل،‌ اعضای هیات مدیره، مدیران و روسای شعب این شرکت به صورت وبینار برگزار شد.
مدیر عامل بیمه آسیا با تشریح ضرورت و سازو کار "صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی" گفت که بر اساس قانون " تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی" شرکت های بیمه بازرگانی نیز می توانند در کنار صندوق با ارائه بیمه نامه های تکمیلی، منازل مسکونی را تحت پوشش قرار دهند.
با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و ضرورت همراهی با بیمه گذاران در فضای اقتصادی متاثر از کرونا، بیمه ایران معین در آستانه روز بیمه با انعقاد تفاهم نامه ای با بانک قرض الحسنه مهر ایران، تسهیلات قرض الحسنه خرید بیمه نامه را در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی درنظر گرفته است.
شرکت بیمه پاسارگاد به منظور تأمین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود از واجدین شرایط بر اساس اولویت های مورد نظر، دعوت به مصاحبه می نماید. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص عناوین شغلی مورد نیاز و ارسال رزومه به “سایت جاب ویژن“ (آگهی های استخدام درج شده شرکت بیمه پاسارگاد ) مراجعه نمایند.
مدیرعامل بانک مسکن مزایای طرح دولت کم­ درآمدها را تشریح کرد:

جبران تورم زمین با اراضی اقدام ملی

مدیر عامل بانک مسکن با تحلیل اوضاع بازار زمین و مسکن، طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ارزان را جبران کننده تورم شدید نهاده های اصلی ساختمان توصیف کرد.
به اطلاع مشتریان گرامی می‌رساند طبق دستورالعمل بانک مرکزی، از روز دوشنبه مورخ 8دی1399 طرح یکسان‌سازی متن پیامک‌های رمز پویا، در شبکه بانکی اجرا می‌شود. بر این اساس اطلاعات درگاه، مبلغ و نوع تراکنش در پیامک رمز پویای مشتریان درج خواهد شد.
شرکت سهامی بیمه "ما" با برپایی غرفه ای در نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکردهای صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته حضوری توانمند و فعال دارد.
معاون فن‌‌اوری و توسعه زیرساخت بیمه‌ کوثر بیان‌کرد:

فن‌‌اوری موتور محرک بیمه‌گری

شرکت بیمه کوثر با بهره‌‌مندی از فن‌اوری‌های نوین و تغییر در زیرساخت‌‌های ارتباطاتی توانست با ارایه خدمات غیرحضوری در عرصه بیمه‌‌گری، رضایت بیمه‌‌شدگان و ذی‌نفعان را افزایش دهد.
با برگزاری مجمع عمومی عادی بانک انصار در سی‌ام آذرماه سال 1399، ادغام بانک‌های مهر اقتصاد، قوامین، حکمت ایرانیان، انصار و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه به پایان رسید، ماموریتی که از سوی بالاترین مقامات کشور همچون رییس جمهور و معاون اول وی به عنوان موفقیت بزرگ و از جمله افتخارات دولت عنوان شد.
در آذر ماه ۱۳99 متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران، 269.1 میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل 1.1 درصد کاهش نشان می‌دهد.