بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در هفتمین جلسه اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران مطرح شد:

راهکارهای توسعه خدمات غیرحضوری در اگزیم بانک

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به اجرای طرح تحول دیجیتال در بانک توسعه صادرات ایران گفت: در همین راستا ارائه غیرحضوری خدمات در بانک در سه محور بانکداری اینترنتی ، بانکداری باز و تحول دیجیتال در دستور کار قرار دارد.
استان خراسان رضوی از حیث وجود صنایعی همچون خودروسازی و قطعه سازی، صنایع معدنی، صنایع غذایی، داروسازی، کاشی و سرامیک، ساخت ماشین آلات و تجهیزات، فرش و موکت و کیف وکفش دارای اهمیت است و همچنان ظرفیت بسیاری برای سرمایه گذاری و احداث واحدهای تولیدی بیشتر در این استان وجود دارد
مراسم قرعه کشی جشنواره یلدای نرم افزار فام با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) و موسسه اعتباری ملل به صورت برخط و مجازی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونایی در روز دوشنبه 15/10/1399 برگزار گردید.
بیمه مرکزی صلاحیت سرکارخانم شهرزاد حقگذار شهیدی را برای مدیر بیمه های مسئولیت بیمه رازی تایید کرد.
مدیر امور شعب و نمایندگان تشریح کرد؛

ورود دست پر شبکه فروش تجارت‌نو به سال ۱۴۰۰

بـرای توانمند سازی هرچـه بیشتر شبکه فروش بیمه تجارت‌نو، تعداد نمایندگان حقیـقی و حقوقی این شرکت تا پایان سـال‌جاری به ۱۵۰ نفر افزایش می‌یابد.
مدیر عامل بانک کشاورزی با اشاره به ظرفیت های آذربایجان غربی در بخش کشاورزی گفت: این بانک آماده حمایت از ایجاد طرح های بزرگ کشاورزی و تأمین سرمایه درگردش واحد های فعال در این استان است.
مجمع عمومی فوق العاده بانک سینا برگزار شد:

موافقت سهامداران با افزایش ۱۵۴ درصدی سرمایه بانک سینا

مجمع عمومی فوق‌العاده بانک سینا به ریاست مهندس نعمت اللهی رئیس هیات مدیره، به صورت آنلاین و با حضور 76.79 درصد سهامداران برگزار و موضوع افزایش ۱۵۴ درصدی سرمایه بانک سینا تصویب شد.
مدیرعامل بانک کارآفرین با راه اندازی کلینیک شعب و دفتر نوآوری و شکوفایی بانک کارآفرین به استراتژی اصلی خود یعنی حمایت از کارآفرینان بازگشت؛ روالی که موجب شد تا بانک کار آفرین در این بخش پیشروترین بانک باشد .
​معاون مالی بانک صادرات ایران از افزایش سود هر سهم (EPS) وبصادر به ٣٣٦ ریال در صورت‌های مالی حسابرسی شده شش ماهه اول سال ٩٩ خبر داد و از تاثیر مثبت مصوبه اخیر واگذاری سهام دولت به این بانک به عنوان اقدامی مثبت در افزایش کفایت سرمایه استقبال کرد.
مدیر ریسک بیمه تعاون تشریح کرد:

درس کرونا به کسب‌وکارها: شغل‌تان را بیمه کنید

مدیر ریسک بیمه تعاون گفت: پاندمی کرونا نشان داد که هر سازمان و کسب‌وکاری نیازمند محاسبه ریسک بوده و بر این اساس هر شغلی نیازمند بیمه شدن است.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با بیان اینکه تحولات حوزه بلاک چین در دنیا، وضعیت بانکداری را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: در آینده ملاک رقابت بانک ها به جای نرخ سود، سطح خدمات غیر حضوری خواهد بود.
آرین قلی پور مشاور مدیرعامل بیمه "ما" و استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به‌عنوان دانشمند برتر «همکاری جامعه و صنعت» در بیست و یکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور انتخاب شد.