بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

استان بوشهر در جنوب ایران با قرار گرفتن در مرز آب های نیلگون خلیج فارس از فرصت طلایی در زمینه تولید محصولات شیلاتی از جمله تکثیر و تولید بچه میگو و ماهی در دریا برخوردار است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به سرانجام رسیدن موفق فرایند ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه را تجربه ای گرانبها برای مدیریت سیستم بانکی عنوان کرد.
عملکرد واحدهای صف بانک ملی ایران امروز با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران امور، روسای ادارات کل ستادی و روسای امور شعب به صورت ویدئو کنفرانس بررسی و راهکارهای بهبود هر چه بیشتر عملکردها ارائه شد.
پرداخت بیمه بیکاری، پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم و اخذ درخواست کفالت و بازرسی؛ خدمات غیرحضوری جدیدی هستند که سازمان تأمین اجتماعی از امروز در دسترس مردم قرار داد. با سه خدمتی که امروز رونمایی شد تعداد خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی در قالب طرح 3070 به 20 خدمت رسید.
مدیرعامل بانک سینا با سفر به شهر شاهرود ضمن دیدار و گفت و گو با همکاران شعبه شاهرود بر برنامه ریزی هدفمند و تلاش در مسیر حرکت رشد و توسعه بانک با بهره مندی از ظرفیت های بومی این شهر تاکید کرد.
از نگاه بسیاری تحلیلگران و اندیشه‌ورزان، علم نوعی فعالیت «حل مساله» است. گاهی این مسائل مفهومی و نظری است که دیدگاه انسان‌ها را نسبت به پدید‌ه‌ها تغییر می‌دهد؛ اما در نهایت میزان پیشرفت هر علمی را می‌توان در توانایی حل مسائل فراروی یک کشور ارزیابی کرد.
در مراسمی با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد و امام جمعه جزیره کیش، بیمه آسیا خسارت بیمه عمر سه تن ازکارکنان فوت شده سازمان منطقه آزاد کیش بر اثر ابتلا به کرونا را به مبلغ 3میلیارد ریال پرداخت کرد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: در 9 ماهه سال جاری که به نام سال جهش تولید مزین است، این بانک بیش از 182 هزار میلیارد ریال تسهیلات با هدف ایجاد جهش در بخش تولید به واحدهای صنعتی و معدنی پرداخت کرده است.
بانک توسعه تعاون در ادامه اقدامات و سیاست‌های حمایتی خود از فعالیت‌های مولد اقتصادی در برابر پیامدهای همه‌گیری ویروس کووید 19، دور تازه‌ای از تمهیدات ویژه را برای کمک به صاحبان کسب‌وکارها در نظر گرفته است.
بانک آینده، به‌عنوان بانکی پیشرو در عرصه ارائه خدمات و محصولات متنوع و منطبق بر نیاز مشتریان، برای نخستین‌بار در عرصه بانکداری کشور با مشارکت صندوق اعتباری هنر، از طرح منحصر به‌فرد «هنرکارت» رونمایی کرد.
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه با درایت و مدیریت عالی مسولین و تصمیم گیران این بانک به خوبی به سرانجام رسید.