بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

عضو کمیسیون تلفیق با اشاره به موفقیت ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح:

اقتصاد بانک محور کشور به بانکی مقتدر و بزرگ همچون سپه در عرصه پولی نیاز داشت

سید محمد پاک مهر عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ با اشاره به تجمیع پنج بانک در بانک سپه گفت؛ اقتصاد بانک محور کشور به بانکی مقتدر و امتحان پس داده در عرصه پولی نیاز داشت.
محمد حسین مس فروش معاون مدیریت امور شعب استان ها طی سفر به استان گلستان با هدف دیدار با همکاران و ابلاغ پیام مدیریت امور شعب استان ها با روسای شعب و همکاران این استان دیدار و گفتگو کردند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: امکان اتصال نرم‌افزارهای مختلف مورد استفاده درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها با سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی فراهم شده است و برنامه واسط (API) پس از اتمام تمامی مراحل فنی مورد نیاز در دسترس مراکز درمانی و تولید کنندگان نرم افزارهای مختلف قرار دارد.
شرکت بیمه معلم در راستای اهداف تعیین شده در برنامه ششم توسعه مبنی بر افزایش ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی و با توجه به سیاست‌های کلان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت توسعه بیمه عمر و زندگی، برای چهارمین سال پیاپی، جشنواره 1400 فروش بیمه‌های زندگی را برگزار می‌کند.
​مدیرعامل در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری و خطوط تولید سایپا عنوان کرد:

همکاری بانک صادرات ایران در تولید خودرو برقی سایپا

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: حمایت از صنعت خودرو عزت ملی، استقلال و خودباوری را به دنبال دارد و بانک صادرات ایران برای ایفای نقش حمایتی خود از این صنعت آماده است.
رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: مردم از سال آینده صدور چک را از طریق سیستم انجام دهند و ما از این به بعد چک حامل نخواهیم داشت؛ ضمن اینکه شفافیت حداکثری هم در این رابطه وجود دارد.
مدیرعامل بانک دی در سومین نشست شورای هماهنگی حراست بانک‌های خصوصی:

هنرحراست، راهبر ی اخلاقی سازمان است

برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، در سومین نشست شورای هماهنگی حراست بانک‌های خصوصی کشور، نهاد حراست را مایه قوت قلب مدیران و ضامن سلامت اخلاقی سازمان دانست.
مدیرعامل بانک مسکن در مراسم افتتاح سالن برگزاری همایش های بانک مسکن:

رفتار و ویژگی های شهید سپهبد قاسم سلیمانی الگویی برای کارکنان بانک است

شایان با تاکید بر اعتماد به نفس و ولایت مداری کامل شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: امیدوارم رفتار و ویژگی های شخصی ایشان درسی برای ما باشد تا رهرو این مسیر باشیم.
بیش از 960 پرونده مربوط به مطالبات غیر جاری تاکنون بر اساس قانون تسهیل بدهی بدهکاران شبکه بانکی در بانک توسعه تعاون بررسی‌شده و مشمول بخشودگی تشخیص داده‌شده‌اند.
امروز طی مراسمی حضوری – مجازی و با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، نخستین شعبه «ملی پلاس» بانک ملی ایران با رویکرد بانکداری دیجیتال و ارائه مشاوره های حضوری به مشتریان فعال در حوزه های مختلف اقتصادی، افتتاح شد.
به منظور تبیین ساختار و ساز وکارهای بخش واقعی اقتصاد ایران؛

جداول «داده ـ ستانده» اقتصاد ایران در سال 1395 منتشر شد

اداره حساب‌های اقتصادی بانک مرکزی به منظور تبیین ساختار و ساز وکارهای بخش واقعی اقتصاد ایران بر مبنای نظام استاندارد حساب‌های ملی، گزارش «جداول داده ـ ستانده اقتصاد ایران در سال 1395» را منتشرکرد.
از هموطنان گرامی تقاضا می شود، به منظور آشنایی بیشتر با روند ثبت چک در سامانه صیاد از هم اکنون در این سامانه چک های خود را به صورت اختیاری ثبت کنند.
با استقبال شرکت‌ها و استارتاپ‌ها از ششمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی؛

نمایشگاه تراکنش ایران 23 دی‌ماه افتتاح می‌شود

ششمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران بیست و سوم دی‌ماه و به‌‌صورت حضوری و آنلاین آغاز به کار می‌‌کند.
پرتفوی بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه "ما" در نه ماه ابتدایی سال 99 از 1483 میلیارد ریال به 3315 میلیارد ریال افزایش داشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان 123 درصد رشد داشته است.