بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی در بخشنامه ای به تمام بانک ها و موسسات اعتباری بر ضرورت انجام اقدامات لازم در راستای ایجاد زمینه‌های اجرای مناسب و مطلوب قانون «اصلاح قانون صدور چک» تاکید کرد.
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به سهم خوب اشتغال مراکز آموزشی غیردولتی، گفت: از ایجاد هر گونه تسهیلات بیمه‌ای برای این مراکز که باعث افزایش اشتغال شود استقبال می‌کنیم و آماده همکاری کارشناسی در این موضوع هستیم.
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد که تامین مالی پروژه بزرگ انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران، یکی از ماندگارترین، اثربخش ترین و تاریخی ترین اقدامات و خدمات نظام بانکی با راهبری بانک ملی ایران به توسعه کشور است.
مدیریت بیمه‌های درمان بیمه ملت با ارائه راهکار و طرح‌های نوین اختصاصی درصدد است ضریب خسارت در این حوزه را کاهش داده و با پیگیری و اجرای آن و وصول حق‌بیمه‌های درمان به جذب پرتفوی‌های مناسب دست یابد. این طرحی است که روزهای پرکاری را برای مدیریت بیمه‌های درمان رقم زده است. اما این‌که چگونه و به چه نحوی قرار است در کنار کاهش ضریب خسارت در بیمه‌های درمان، معضل وصول حق‌بیمه‌ها نیز رفع شود.
دومین روز نمایشگاه تراکنش ایران، روز چهارشنبه 24 دی‌‌ماه در هتل اسپیناس پالاس آغاز به کار کرد.
​ششمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE٢٠٢٠) با حضور عباس معمارنژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، مدیران عامل بانک‌ها، مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه بانکداری الکترونیک در هتل اسپیناس پالاس تهران آغاز به کار کرد.