بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

صیدی در افتتاحیه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قشم در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد:

توسعه قشم با تامین اعتبار ۱۵ میلیارد دلاری بانک صادرات

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: از تجربه طرح «طراوت» برای تأمین اعتبار ۱۵ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری مورد نظر در منطقه آزاد قشم استفاده خواهیم کرد.
در آستانه عید باستانی نوروز، بیمه باران به رسم نوآوری و ابتکار عمل از تازه‌ترین محصول خود به نام «ارمغان باران» رونمایی کرد که در نخستین فاز، تنها سفارش گروهی آن فعال شده است.
مدیرعامل بانک کارآفرین واحد بازرسی و حراست را چشم و گوش سازمان خواند و گفت: واحد بازرسی در حقیقت با نگاه نظارتی خود حامی بانک است و صحت اسناد و مستنداتی را بررسی می کند که از چشم لایه حسابرسی دور مانده است.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد:

ارتقای کیفیت فناوری اطلاعات و ارتباطات اگزیم بانک در سال 99

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات ایران در آستانه چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی عملکرد ده ماهه این معاونت را تشریح کرد.
شعبه ایثار بیمه دی با حضور مدیرعامل شرکت، افتتاح شد. همزمان با این مراسم، آیین رونمایی از ساختمان ۵ شعبه با حضور معاونین شرکت برگزار شد.
نماینده مردم ملایر و عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از عملکرد و همکاری بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات و همراهی این بانک با کشاورزان در حوزه وصول مطالبات تشکر و قدردانی کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از موافقت وزارت بهداشت برای استفاده مراکز درمانی دانشگاهی از سامانه نسخه الکترونیک این سازمان خبر داد و همکاری این وزارت خانه را گام موثری برای پیشبرد طرح نسخه الکترونیک دانست.
از سوی بیمه مرکزی:

مجوز ۵ کارگزاری برخط صادر شد

مراسم اعطای پروانه فعالیت استارت آپ های بیمه ای صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رییس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه در بیمه مرکزی برگزار شد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست خبری با اصحاب رسانه:

پرداخت تسهیلات به بازنشستگان غیر حضوری انجام می شود

در راستای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان، پرداخت تسهیلات به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به صورت غیر حضوری انجام می شود.