بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک آینده در راستای عمل به مسئولیت‌اجتماعی خود و با هدف حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از ویروس کرونا، مهلت ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات به صاحبان این مشاغل را تمدید کرد.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اعلام جزئیات حذف دفترچه های درمانی بیمه شدگان گفت: از ابتدای اسفند ماه جاری، دفترچه بیمه جدید صادر نخواهد شد و این اقدام به معنی حذف دفترچه نیست و افرادی که دفترچه بیمه در اختیار دارند، می توانند همانند گذشته خدمات درمانی خود را دریافت کنند.
نسخه جدید 7.6.0 اندروید همراه بانک توسعه تعاون با تغییر و افزوده شدن قابلیت‌های جدید برای سهولت بیشتر کاربران و مشتریان بانک منتشر شد و در دسترس قرار گرفت.
بانک ملی ا‌یران در دومین دوره برگزاری جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار در مرکز همایش های بین المللی رایزن، براساس رای هیات داوران به دلیل توجه به مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، به‌عنوان یکی از صد سازمان برتر مشتری مدار در کشور انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.
​امیر یوسفیان در دومین نمایشگاه و همایش «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» عنوان کرد:

الگوی متفاوت بانک صادرات برای ایجاد اعتبار در صنعت پتروشیمی

نایب‌ رئیس هیئت‌‌مدیره بانک صادرات ایران گفت: به دنبال این هستیم تا زنجیره تامین مالی در صنعت پتروشیمی را با استفاده از اعتبارات اسنادی ریالی به نحوی سامان دهیم که نیازی به تنزیل آنها نباشد و چرخش اعتبارات اسنادی ریالی بانک صادرات ایران در بخش‌های مختلف اقتصاد، گشایش‌های بیشتری را در زنجیره تامین مالی موجب شود.
در مراسم افتتاح 286 پروژه تعاونی انجام گرفت؛

تأکید شریعتمداری بر پشتیبانی از فعالیت‌های بانک توسعه تعاون

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح 286 پروژه تعاونی در سراسر کشور و اختتامیه نخستین جشنواره ملی پژوهش‌های برتر حوزه تعاون بر حمایت بیشتر این وزارتخانه از فعالیت‌های بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون تأکید کرد.
ضمن اعلام نتیجه‌ سی و هشتمین مرحله از حراج اوراق بدهی دولتی مورخ 28 بهمن 1399، به اطلاع می‌رساند ‌حراج جدید اوراق یاد شده و دومین مرحله از حراج اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام در تاریخ 5 اسفند‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
صلاحیت لاله کریمی و حسین عبدالوند، مدیران ریسک و بیمه ‌های درمان بیمه کوثر از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تایید شد.
مدیر عامل بانک مسکن دربازدید سرزده از مدیریت منطقه شرق تهران وشعبه میرداماد:

اصلاح فرآیند و پیگیری مستمر وصول مطالبات از اهم وظایف کارکنان است

مدیر عامل بانک مسکن به سه محور اصلی:اصلاح فرایند،اشراف کارکنان و مسوولان شعب به آمار و اطلاعات به‌روز و لحظه‌ای شعبه و همچنین افزایش بهره‌وری بانک تاکید کرد.
در نمایشگاه «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» امضا شد:

تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری

​تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی در دومین نمایشگاه تخصصی «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» امضا شد.