بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

سرپرست مدیریت امور شعب و توسعه شبکه فروش شرکت بیمه آرمان، در جلسه با نمایندگان و پرسنل آن شعبه به بررسی عملکرد شعبه در حوزه شبکه فروش پرداخت.
مدیرعامل شرکت بیمه تعاون کشور با بیان اینکه رونق شرکت های بیمه در توسعه کشور بسیار موثر است، گفت : هم اینک سهم بیمه در تولید ناخالصی کشور در ایران 2/3 درصد است در حالی که میانگین جهانی حدود هفت درصد و در کشورهای توسعه یافته این رقم به ۱۵ الی ۱۹ درصد می رسد.
توجه به بازار تقاضای داخلی برای انواع تن ماهی و ایجاد قابلیت رقابت با محصولات خارجی در بازارهای جهانی، لزوم اجرای طرح های فرآوری و بسته بندی بهداشتی محصولات غذایی را بیش از گذشته نمایان ساخته است.
باحضور بانک کشاورزی، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی ،گلخانه، نهاده ها و آبیاری و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام طیو، شیلات و آبزیان، درفضایی بالغ بر4000 متر و شرکت 70 واحد تولید کننده ازسراسر ایران درمحل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق کرمان برگزار شد.
رضا مصطفوی این مطلب را در مراسم معارفه سرپرست جدید شعبه این شرکت در زاهدان اعلام کرد. وی با اشاره به نقش پررنگ صنعت بیمه در تأمین آسایش و رفاه اجتماعیِ آحاد مردم و فعالان اقتصادی، خدمات این صنعت در مناطق محروم را برجسته دانست و گفت: خدمات رسانی به مناطق محروم بویژه در شرایط بحرانی برای بیمه گرانی که حلاوت خدمت و نشاندن لبخند بر لبان محرومان را چشیده اند، توفیق الهی و بسیار کار ارزشمند است و صنعت بیمه در این زمینه ها، کارنامه موفق و درخشانی دارد و بر این افتخار می بالد.
مدیرعامل بانک ملت اظهار داشت: افزایش سهم درصد محصولات پتروشیمی در دنیا و به فعالیت درآوردن پتانسیل های بالقوه موجود در این صنعت، نیازمند همکاری بیش از پیش بانک ها و شرکت های پتروشیمی در کشور است.
مدیر عامل پست بانک ایران، در جلسه شورای اداری پست‌بانک استان قم اظهار داشت: راه اندازی باجه‌های بانکی در روستاهای بیش از 200 خانوار برای بهبود دسترسی به خدمات بانکی و فراهم کردن بسترهای توسعه اقتصادی مناطق کم برخوردار در دستور کار این بانک است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون که به همراه هیاتی اقتصادی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان سفرکرده، ضمن بازدید از طرح‌های در دست‌ساخت و در حال بهره‌برداری در استان، بر ظرفیت‌ها و کارآمدی بانک توسعه تعاون در ایفای مسئولیت‌ها و وظایف مهم در نظام بانکی و اقتصادی کشور تأکید کرد.
فاز نخست شرکت مادکوش از طریق ویدئو کنفرانس و ارتباط با رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت و حضور جمعی از اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد بانک صنعت و معدن روز پنجشنبه سی ام بهمن ماه سال 99 در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی:

درخواست وجه برای دریافت خدمات تامین اجتماعی قطعا کلاهبرداری است

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: هیچ تماسی و مراجعه ای از سوی کانون های بازنشستگی و شعب این سازمان در خصوص ارائه کارت هوشمند سلامت، بیمه تکمیلی، کارت طلایی و امثال آنها به بازنشستگان و بیمه شدگان انجام نمی شود و در صورت مواجه با این پدیده بازنشستگان عزیز بدانند قطعا کلاهبرداری است .