بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

فرامرز خجیر عضو هیات مدیره بیمه دانا تشریح کرد:

چشم انداز روشن بیمه دانا در برنامه افق 1400

عضو هیات مدیره بیمه دانا، مهمترین برنامه ها، اقدامات و سیاست‌های این شرکت در سال 1400 را تبیین و تشریح کرد.
بانک دی از آبان ماه سال جاری با اجرای طرح کارت اعتباری و تسهیلات ویژه فرهنگیان و با هدف ارج نهادن به این قشر تاثیرگذار، بیش از 1200 میلیارد ریال تسهیلات و اعتبار به متقاضیان پرداخت کرده است.
در آیین اختتامیه اولین جشنواره کاریکاتور کارا، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت با اهدای لوح تجلیل و قدردانی کرد.
عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی بانک ملی ایران در بازدید از اداره امور شعب استان کردستان گفت: تلاش مدیران استان باید بیشتر بر جذب سرمایه های کلان و راه اندازی طرح های اقتصادی مولد با اشتغال پایدار باشد.
عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بانک تاکید کرد و گفت: جذب منابع ارزان‌قیمت و توسعه درآمدهای مشاع و غیرمشاع از جمله اولویت‌های اجرایی برنامه‌های عملکردی بانک است.
مروجی گفت: در سال های گذشته ایده ها در قشر تحصیل کرده و جوان صرفاً در حد یک طرح باقی می ماند و عملا به مرحله اجرا نمی رسید. لذا بر آن شدیم تا درکنار این عزیزان از مرحله ایده تا عمل حضوری فعال تر داشته باشیم تا علاوه بر اشتغال زایی و تسهیل امور، نقشی هم در این مسیر ایفا، کرده باشیم.
رئیس شعبه اراک بانک توسعه صادرات ایران گفت: بیش از دو هزار میلیارد ریال تسهیلات و بالغ بر 387 میلیارد ریال ضمانتنامه ریالی تا پایان دی ماه سال جاری به مشتریان بانک توسعه صادرات در استان مرکزی اعطا شده است.
اقدامات بانک پارسیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تشریح شد؛

از ایجاد 165 هزارشغل تا کمک 32.3 میلیون یوروی به انتقال آب خلیج فارس و تقویت نظام درمان

بانک پارسیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدامات بسیاری انجام داده است. بر اساس آمار موجود این بانک توانسته برای 165 هزار نفر شغل ایجاد کند. برای بزرگی این عدد باید بدانید که این رقم معادل 5 درصد اشتغال ایجاد شده در کشور است. تلاش برای ایجاد عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی در قالب طرح هایی همچون انتقال آب خلیج فارس، تامین اعتبار طر ح های نفتی و پالایشی ، تلاش برای نوسازی تاکسی های فرسوده و تولید 2000 دستگاه خودرو و مشارکت در طرح خرید تضمینی گندم تنها بخشی از اقدامات انجام شده توسط این بانک در راستای منویات مقام معظم رهبری بوده است.
مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی در ارتباط زنده با خبر ساعت 14 شبکه یک سیما امروز(2 اسفند )به تشریح مزایای توقف انتشار دفترچه درمانی و تولید نسخه الکترونیکی پرداخت.
هم‌زمان با دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی و مقارن با پانزدهمین سالگرد تأسیس بانک سرمایه، هدایای بهداشتی ـ آموزشی بانک سرمایه به دانش‌آموزان برخی مدارس کشور در استان‌های ایلام و کردستان اهدا شد.