رمز موفقیت "ما"، وفاداری مشتریان است

از نمایندگان برگزیده جشنواره زمستانه بیمه "ما" طی مراسمی قدردانی شد.
تصویر رمز موفقیت "ما"، وفاداری مشتریان است

به گزارش سایت خبری پرسون، از نمایندگان برتر جشنواره زمستانه بیمه "ما" با حضور مدیرعامل، اعضا هیات مدیره، معاونین، تعدادی از مدیران ستادی و نمایندگان شورای منتخبین به صورت حضوری و نمایندگان شبکه فروش و پرسنل شرکت به صورت برخط تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که به علت شیوع ویروس کرونا به صورت برخط و با حضور تعداد کمی از مدیران ارشد شرکت برگزار شد حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره با بیان این نکته که محوریت توسعه در بیمه "ما" شبکه فروش است گفت: با مدیریت مناسب ریسک در بازار رقابتی ، نمایندگان را محور قرار داده و پرتفوی محوری را حذف کردیم که منجر به عملکرد قابل قبول در صنعت بیمه شد . گفتنی است این موفقیت را مدیون نمایندگان، بیمه گذاران وفادار، کارکنان بادانش و حمایت سهامداران هستیم.

بهاری فر این مراسم را بهانه ای برای تشکر از عملکرد شبکه فروش دانست و گفت: نقش نمایندگان در برگزاری مجمع در 8 خرداد و تحقق سود خالص ۱۲۸۳ ریالی به ازای هر سهم و رشد هفت برابری نسبت به سال گذشته و اذعان نهاد های ناظر به این امر که پرتفوی بیمه "ما" با رعایت کامل کلیه قوانین کسب شده است، غیرقابل انکار است.

وی خاطرنشان کرد: با آگاهی از دغدغه های شبکه فروش از طریق نمایندگان منتخب، تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با روان سازی فرآیندها، افزایش سرعت عمل و تفویض اختیار به شبکه فروش، همچون سال های گذشته در پاسخگویی سریع به مشتریان موفق عمل کرده تا ضمن تعامل سازنده و ارتباط پایدار با آنها، مشتریان دائمی کسب و منافع کلیه ذینفعان را تامین کنیم زیرا معتقدیم، رمز موفقیت بیمه "ما"، وفاداری مشتریان است.

بهاری فر یکی از شاخصه های رقابت در سال های آینده را میزان فروش بیمه در حوزه الکترونیکی دانست و گفت: با فراهم کردن زیرساخت های الکترونیکی و ارائه خدمات آنلاین، با تحولات دیجیتال محیط پیرامون همگام شده و موفقیت های خود را تداوم میبخشیم.

عضو هیات مدیره بیمه "ما" در ادامه دستیابی به چشم انداز تبیین شده؛ تبدیل شدن به مطمئن ترین و سریع ترین شرکت در صنعت بیمه ایران و کسب وجاهت بین المللی در صنعت بیمه دنیا را مهم ترین هدف بیمه "ما" از تدوین سند استراتژیک پنج ساله 1400 تا 1404 دانست.

پس از سخنان بهاری فر، نماینده منتخب شورای نمایندگان نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای نمایندگان را پیرامون مسائل شبکه فروش بیان کرد.

در پایان این مراسم با انجام قرعه کشی از نمایندگان سطوح طلایی، نقره ای و برنزی به شرح ذیل تقدیر و تشکر شد.

نفر اول طلایی: مهشاد مرادی کد نمایندگی 2779

نفر دوم طلایی: سعید گنجعلی کد نمایندگی 2040

نفر سوم طلایی: جواد راستگو کد نمایندگی 2527

نفر اول نقره ای: پریوش صلاحی کد نمایندگی 2940

نفر دوم نقره ای: بهنام ایمری کد نمایندگی 1512

نفر سوم نقره ای: مهسا باحجاب کد نمایندگی 2745

نفر اول برنزی: عاطفه زیدآبادی نژاد کد نمایندگی 2666

نفر دوم برنزی: ساحل صوفی نیارکی کد نمایندگی 2697

نفر سوم برنزی: سیده سحر ریاضی کد نمایندگی 2193

305501

سازمان آگهی های پرسون