بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

نماینده مردم شهرستان کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جزو بانک‌های پیشرو در پرداخت بی‌وقفه وام و ارائه خدمات مالی در راستای کمک و حمایت از کسب‌وکارهای خرد و فرصت‌های شغلی در کشور است.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قزوین با تأکید بر ضرورت گسترش وام‌های قرض‌الحسنه گفت: بانک‌های قرض‌الحسنه علاوه بر اینکه به کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی با شرایطی ویژه وام پرداخت می‌کنند، وام‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان نیز برای عموم مردم در نظر گرفته‌اند.
نود و ششمین گزارش ماهانه شاپرک نشان می‌دهد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق شده از منظر اختلاف تراکنش‌های پذیرش شده و صادر شده، پنجمین عملکرد برتر را در بین بانک‌های کشور به ثبت برساند.
مراسم تکریم عضو سابق هیئت مدیره بیمه آرمان با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان ، روز گذشته طی مراسمی از زحمات دکتر داوود الماسی عضو پیشین هیئت مدیره بیمه آرمان تقدیر شد.
عبدالرضا ولی الهی اظهار داشت: بانک صنعت و معدن با مشارکت در طرح توسعه ساحل مکران و با هدف اجرای طرح های ایجادی و توسعه ای مجتمع های تولیدی صادرات گرا در سواحل جاسک تا گواتر در مجموع برای 11 طرح، تسهیلات مصوب نموده است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی که در چهل‌و‌یکمین سفر استانی برای بررسی میدانی شرایط فعالیت و خدمت‌رسانی این سازمان به بیمه‌شدگان به جزیره کیش سفر کرده است، ضمن بازدید از بیمارستان منطقه آزاد کیش که طرف قرارداد با سازمان تأمین‌اجتماعی است، گفت: با توجه به نسبت بالای بیمه‌شدگان سازمان در این منطقه، اعلام آمادگی کردیم که اگر زمینی به‌صورت مستقل و با قیمت مصوب دولتی در اختیار سازمان تأمین‌اجتماعی قرار بگیرد، ما می‌توانیم یک درمانگاه تخصصی مستقل را برای ارائه خدمت بهتر به بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی ساکن جزیره کیش ایجاد کنیم.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی احکام انتصاب قطعی معاون بیمه‌ای این سازمان و همچنین پنج نفر از مدیران استانی تأمین‌اجتماعی را صادر کرد. این افراد پیش از این به‌عنوان سرپرست درحال فعالیت بودند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی که در چهل‌و‌یکمین سفر استانی برای بررسی میدانی شرایط فعالیت و خدمت‌رسانی این سازمان به بیمه‌شدگان به جزیره کیش سفر کرده است، ضمن بازدید از بیمارستان منطقه آزاد کیش که طرف قرارداد با سازمان تأمین‌اجتماعی است، در جمع خبرنگاران ضمن اعلام خبر آغاز مرحله دوم ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی، از اصلاح نظام پرداخت و پرکیس پزشکان مراکز درمانی این سازمان خبر داد.
سال 1401 برای بیمه سرمد، سالی سخت بود، سالی برای عبور از زیان سنگین و قرار گرفتن در مسیر سودسازی، سالی که البته پایان آن به نفع سهامداران تمام شد و سال 1402 می تواند سال جهش باشد، آنهم با یک افزایش سرمایه با کیفیت و البته تلاش دسته جمعی برای رسیدن به پله های بالاتر و رقابت شفاف در صنعت بیمه. امسال برای خانواده بیمه سرمد، سال متمامیز و متفاوت خواهد بود و یک تغییر در راهبرد در راه است.
مدیر عامل بیمه دی در اولین نشست هم اندیشی با شبکه فروش سراسر کشور از شبکه های فروش به عنوان پرچمداران پیشرو شرکت نام برد و مشتری مداری، پاسخگویی، احترام به مشتری و حرفه ای گری از اصول بنیادی کسب و کار بیمه بر شمرد مدیر عامل بیمه دی، در ابتدای این نشست که با حضور بالغ بر 700 نفر از نمایندگان و شعب سراسر کشور و بصورت حضوری و برخط برگزار گردید؛ با اشاره به اینکه نمایندگی‌ها به عنوان اولین نقطه برخورد مشتری با شرکت‌های بیمه‌ای هستند، بیان داشت: شبکه‌ فروش نقش مهمی در قضاوت عمومی نسبت به بیمه ها دارند و می‌توانند در ماندگاری تجربه‌ی خوشایند در ذهن مشتریان، نقش به سزایی ایفا کنند.