بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مجامع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه29 تیرماه 1402 با حضور حدود 86 درصد سهامداران برگزار و به صورت آنلاین نیز از طریق سایت بانک پخش شد، صورت های مالی 1401 این بانک با رای اکثریت سهامداران به تصویب رسید.
دکتر نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران در سفر به استان سمنان به همراه مدیران ارشد و مسؤولان بانک ملی ایران در جریان برگزاری همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان سمنان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت های سال جاری بانک، تولید محصولات و خدمات متنوع متناسب با نیاز مشتریان است که بر این اساس همه همکاران باید تلاش کنند با کارِ گروهی این هدف را محقق کنند.
مجمع عمومی فوق‌العاده بانک سینا(سهامی عام) ساعت 16 روز چهارشنبه 28 تیرماه سال جاری با حضور دارندگان بیش از 75 درصد از سهام بانک به صورت حضوری و برخط در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.
نذورات نقدی کارکنان بانک صادرات ایران ویژه بازسازی عتبات عالیات در قالب طرح «سپهر سعادت» در نشستی با حضور جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در اولین روز ماه محرم تقدیم این ستاد شد.
حسن مونساهای تولیدی و صنعتی استان به منظور ایجاد فرصت های شغلی، تکمیل زنجیره ارزش و افزایش ظرفیت های تولید در استان سمنان با ارائه خدمات گسترده و حمایت های همه جانبه مالی اعلام آمادگی کرد.ن عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به همراه دیگر مدیران ارشد این بانک در سفر به استان سمنان در جریان بازدید و گفت و گو با مدیران تعدادی از بنگاه‌ها، شرکت ها، کارخانجات و واحد
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه آسماری برای بررسی و تصویب صورت های مالی منتهی به ۲۹ / ۱۲ /۱۴۰۱، صبح امروز سه شنبه ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۲ با حضور ۸۲٫۲۳ درصد صاحبان سهام در هتل ارم تهران برگزار شد.
با توجه به تراکم فعالیت و افزایش موارد مراجعه کارفرمایان به شعب و کارگزاری‌های تأمین‌اجتماعی در ایام پایانی ماه جاری، واحدهای وصول حق‌بیمه شعب و کارگزاری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در روز پنج‌شنبه این هفته، آماده دریافت لیست و حق‌بیمه کارفرمایان هستند.
انتشار صورت‌های مالی حسابرسی شده بیمه ملت، نشان داد وعده مدیران این شرکت برای افزایش سودآوری به ثمر نشسته و حالا بیمه ملتی‌ها با اعداد و ارقام، موفقیت خود را پیش روی سهامداران گذاشته‌اند.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دیدار رئیس سازمان سینمایی، مدیرعامل خانه سینما و جمعی از هنرمندان و فعالان این عرصه، از آمادگی این سازمان برای همکاری در بهره‌مندی این قشر از پوشش بیمه‌ای و بهبود و تکمیل شرایط بیمه‌ای هنرمندان خبر داد.
ایستگاه راه آهن شرکت گسترش فولاد شهریار با حضور مقام های عالی گروه مالی گردشگری، نمایندگان شهرستان های بناب، بافت، زرند و کوهبنان و سیرجان در مجلس شورای اسلامی، معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مقام های استان آذربایجان شرقی به طور رسمی افتتاح شد.
​ سید ضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از نیروگاه شهید منتظر قائم بر حمایت این بانک از صنعت برق کشور و پشتیبانی و پایداری این صنعت تاکید کرد.