بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پزشکان در صورت مشارکت دراجرای نسخه نویسی الکترونیک می توانند با خود اظهاری درسامانه نسخه الکترونیک به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc ثبت نام نموده و سپس طی تماس تلفنی به اداره نظارت اداره کل بیمه سلامت استان اطلاع دهند؛ تا تقاضای عقد قرارداد آنها ثبت نهایی و در اسرع وقت فعال شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جزئیات طرح اصلاح نظام بانکی گفت:‌ استقلال بانک مرکزی جزء مواردی است که در این طرح مدنظر قرار گرفته و وزیر اقتصاد نمی‌تواند بر تصمیمات رئیس کل بانک مرکزی تاثیر بگذارد.
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی به 6 میلیون و 200 هزار تومان ربع سکه هر قطعه 3 میلیون و 900 هزار تومان رسید.
اصغر پاک طینت بیان داشت: از سال گذشته تمامی سیاست ها و برنامه های بانک همسو با افزایش تولید و اشتغال در کشور تدوین شده بود که با نام گذاری سال جدید به عنوان سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" از سوی مقام معظم رهبری تمامی سیاست های اعتباری و برنامه های بانک در این راستا و در جهت تحقق این شعار مهم قرار گرفت.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۳ ارز با کاهش قیمت همراه شد، ۱۴ ارز افزایش قیمت یافت و نرخ بقیه ارزها ثابت ماند.
تخفیف عدم خسارت در بیمه شخص ثالث و حوادث راننده متعلق به مالک وسیله نقلیه (صاحب پلاک انتظامی وسیله نقلیه) است و مالک می تواند بعد از انتقال خودرو، تخفیفات خود را به وسیله نقلیه دیگری از همان نوع منتقل کند.
با سامانه ها و خدمات الکترونیک بانک ملی ایران، هم در زمان پس انداز کنید و هم در روزهای کرونایی تردد و رفت و آمدهای خود را به حداقل برسانید.
مدتی است که مراجعه کنندگان به شعب تامین اجتماعی از عدم پرداخت به موقع مقرری بیمه بیکاری خود، نارضایتی دارند. پرداخت هایی که به نظر می رسد در ماههای نزدیک به سال جدید، نا منظم شده و همچنان ادامه دارد.
مدیر طرح و توسعه عنوان کرد؛

تحول و نوگرایی در بانک کارآفرین

مدیر طرح و توسعه بانک کارآفرین گفت: در بانک کارآفرین در نظر داریم چابکی و یکپارچگی را در عین حفظ دقت و سلامت در تمامی فعالیت‏ها و اقدامات خود به ذینفعان برقرار کنیم و در این مسیر، تلاش داریم حس نوگرایی و تحول را به آنان القا کنیم. چشم‏انداز بانک بر مبنای پویایی و رشد قرار دارد و این امر در لوگوی جدید بانک کارآفرین مشهود است. بانک کارآفرین همواره به عنوان بانکی خوشنام و پویا مطرح بوده و با تکیه بر اصول و ارزش ‏های کلیدی خود درصدد بوده است از پتانسیل‏ های خود در راستای اعتلای بانک بهره برد و در دوره جدید این مهم با تغییر لوگوی بانک و تمرکز بر برنامه‏ های متحولانه در اولویت تفکر و عمل بانک قرار دارد.
دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت اعلام کرد،این بانک همگام با سیاست های وزارت امور اقتصادی و دارایی تمام توان خود را در عملیاتی کردن وتحقق شعار تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بکار می گیرد.