سرعت تحولات مثبت در بانک مایه مباهات است

رئیس هیئت مدیره پست بانک ایران گفت: سرعت تحولات مثبت در این بانک از جنبه های مختلفی مانند سوددهی، شفافیت، قانونمداری و کیفیت ارائه خدمات به مردم مایه مباهات است و این تحولات نتیجه تلاش تمام واحدهای اجرایی و ستادی بوده است‌.
تصویر سرعت تحولات مثبت در بانک مایه مباهات است

به گزارش سایت خبری پرسون، طهمورث الیاسی بختیاری افزود: وجود مشکلات و کمبودها در سازمان های تحول گرا طبیعی است ولی در پست بانک این مشکلات با غیرت و تلاش واحدهای اجرایی پوشش داده شده است.

وی تصریح کرد: اینکه طی سال گذشته توانسته ایم بیش از دوبرابر سرمایه ثبتی بانک سود کسب کنیم نشان دهنده تحولات بزرگ و نوید دهنده آینده ای روشن برای بانک است.

الیاسی که به منظور اهداء لوح تقدیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مدیر شعب پست بانک استان ایلام به این استان سفر کرده بود، ضمن افتتاح باجه روستایی هفت چشمه و بازدید از شعب فرهنگیان و مرکزی، در جلسه شورای اداری استان شرکت کرده و درخصوص وضعیت فعلی بانک و انتظارات همکاران ستادی و اجرایی با آنان به تبادل نظر پرداخت.

حاتم سلیمانی مدیر شعب پست بانک استان ایلام نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان، از توجه و حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران ارشد بانک از واحدهای اجرایی در استان ها تقدیر کرد‌

326807