بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بیمه کوثر بیان کرد: افتخار من و همکارانم در بیمه کوثر آن است که می‌توانیم با ارایه بهترین خدمات به شما عزیزان ارادت قلبی خویش را نشان دهیم و در حد بضاعت، از زحمات و جانفشانی همیشگی شما شیرمردان ایران اسلامی تقدیر و تشکر کنیم.
روح الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی بر مراقبت های بیشتر و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در دوران کرونا، با هدف حفظ سلامتی همکاران و خانواده ها تاکید کرد و خواستار نظارت دقیق تر مسئولان بهداشت بانک بر روند درمان مبتلایان و به کارگیری روش های موثر تر برای بهبودی آنان شد.
در راستای مشتری مداری و با هدف ایجاد زمینه های دسترسی آسان هموطنان گرامی به خدمات بانکی، دو شعبه بانک سینا در تهران به بهره برداری رسید.
تمامی حساب‌های مازاد فعال (دارای تراکنش) بانک ملت شامل حساب های قرض الحسنه پس انداز، جاری بدون دسته چک، جاری با دسته چک و بدون برگ چک نزد مشتری، در روز 22 فروردین 1400 تعیین تکلیف و مانده قابل برداشت حساب مازاد مشتری به‌حساب دیگر وی از همان نوع واریز شد.
بانک آینده با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، با توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی، بسترهای لازم و امکانات خود را برای استفاده غیرحضوری مشتریان از خدمات بانکی، بدون مراجعه به شعب، افزایش داده است.
امروزه موسسات مالی واعتباری ازفعالیت های اجتماعی به عنوان یک استراتژی مهم استفاده می کنند ودراین میان، شرکت سهامی بیمه “ما” ازطریق فعالیت های مختلف چون حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری، همکاری با سازمان های خیریه ، ساخت مدرسه در مناطق محروم و زلزله زده وسایر برنامه های نوآورانه ای که هر ساله و یا درهر مناسبت با استفاده ازمنابع مختلف انجام می دهد، رسالت اجتماعی خود را ادا می کند.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات با تاکید بر اینکه یکی از محورهای تولید پایدار در کشور، تولید صادرات محور است، گفت: تجربه نشان داده تولید پایدار نتیجه تقویت صادرات بوده و اقتصاد کشورهایی که تولید صادرات محور دارند در مقابل نوسانات واتفاقات مختلف از تاب آوری بالایی برخورداراست.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ هشت ارز با کاهش قیمت همراه شد، ۳۱ ارز افزایش قیمت یافت و نرخ بقیه ارزها ثابت ماند.
سخنگوی آزادسازی سهام عدالت گفت: دو بانک بزرگ کشور یعنی بانک‌های ملی و تجارت در حال ارائه تسهیلات به مشمولان سهام عدالت هستند و مشمولان معادل ۵۰ درصد از ارزش روز سهام خود می‌توانند کارت اعتباری دریافت کنند.
مشتریان بانک ملی ایران می توانند با مراجعه به سایت رسمی این بانک یا از طریق بازوی اپلیکیشن بله، به راحتی کد شهاب خود را استعلام بگیرند.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: تنها در تهران حدود دو هزار و ۵۰۰ واحد طلا فروش فعال در فضای مجازی اقدام به داد و ستد طلا می‌کنند که از هیچ مجوزی، نه در فضای مجازی و در معاملات فیزیکی برخوردار نیستند.
در مراسمی با حضور جلیل مالکی رییس هیات مدیره و رییس کانون وکلای دادگستری مرکز ، و علی جباری مدیر عامل بیمه رازی ، تفاهم نامه همکاری بیمه ای میان کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی امضا شد.
سکه تمام بهار آزادی با افزایش 1000 تومانی نسبت به روز قبل به 10 میلیون و 298 هزار تومان رسید.