با حضور معاون اعتباری و بین‌الملل:

جلسه شورای اداری و تقدیر از مدیر شعب پست بانک خراسان رضوی برگزار شد

جلسه شورای اداری و تقدیر از مدیریت شعب پست بانک استان خراسان رضوی با حضور اصغر جلیلی نیا معاون اعتباری و بین الملل پست بانک ایران و رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.
تصویر جلسه شورای اداری و تقدیر از مدیر شعب پست بانک خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مراسم ابتدا محمود شیردل مدیر شعب استان خراسان رضوی، گزارشی از عملکرد استان و نحوه فعالیت و برنامه های مجموعه خود را در سال ۱۳۹۹ و همچنین از ابتدای ۱۴۰۰ تبیین و چشم‌ اندازی از برنامه ها و اهداف در سال پیش رو ارائه داد.

در ادامه جلیلی نیا ضمن ابراز خرسندی از حضور در مشهد مقدس، اظهار داشت: پست بانک ایران در حال حاضر روند رو به جلویی را تجربه نموده و شرایط مساعدی دارد.

وی با اشاره به سودآوری بانک در سال ۹۸ و ۹۹ و رضایتمندی همکاران یادآور شد: بانک پس از ارائه گزارش به سازمان حسابرسی و مجمع و تایید آنان به کارنامه قابل قبولی رسیده به طوری که در سال ۹۸ و۹۹ به سود قابل توجهی رسیده و درجذب سپرده ها ۷۱ درصد رشد را کسب نمود.

معاون اعتباری و بین الملل گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات نیز جهش و جایگاه خوبی در این دو سال داشته و در همین راستا کاهش نسبت مطالبات را نیز شاهد بودیم و در زمینه درآمدهای مشاع و غیر مشاع نیز پیشرفت چشمگیری داشتیم و در نهایت با سودآوری بانک طی چند سال اخیر و رشد ۶۶۱ درصدی سودآوری بانک، سهام پست بانک نیز افزایش یافته و هر سهم از ۳۹۸۰ ریال در سال ۹۸ به ۲۳۳۱۰ ریال در سال ۹۹ رسیده و این مهم در کنار دیگر ارکان موفقیت بانک با رعایت استانداردها و پیاده سازی اصول و شاخص های بانکی و همت و تلاش همکاران خدوممان در سطح کشور میسر و محقق گردیده است.

جلیلی نیا در پایان ضمن تشکر از برپایی این نشست صمیمانه تاکید نمود که بخاطر تقدیر و تشکر از آقای شیردل ،مدیر شعب استان خراسان رضوی و همکاران ایشان به نیابت از سوی آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مشهد آمده و برای مجموعه بانک و پرسنل پر تلاشش آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون نمود .

در این مراسم لوح تقدیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به محمود شیردل اعطاء شد.

جلیلی نیا در ادامه سفر خود از واحدهای ستادی استان و شعبه کوهسنگی مشهد بازدید کرد.

328723