مسعود بادین، مدیرعامل بیمه آسیا عملکرد سال 99 این شرکت را با وجود شرایط سخت اقتصادی و همه گیری بیماری کرونا مطلوب ارزیابی کرد و مهمترین اقدامات این شرکت را افزایش سرمایه کم نظیر ، رشد قابل ملاحظه حق بیمه تولیدی ، بهینه سازی پرتفوی ، کسب سطح یک توانگری مالی ، انعقاد قراردادهای بزرگ بیمه ای و ... برشمرد که همگی نشان از پویایی و سرزندگی این شرکت است.
راز و راه موفقیت بیمه آسیا در 2 سال گذشته ناشی از چیست و چشمانداز آینده این بزرگترین شرکت بیمه غیر دولتی کشور چگونه است و چه تصویری از افق پیشروی این سرمایه ملی میتوان داشت؟ آیا تصویری که مسعود بادین، مدیرعامل بیمه آسیا از 2 سال نخست هدایت این شرکت ارائه داده، میتواند تصویری بزرگتر و شفافتر از مسیر و هدف آینده به بیمهگذاران و به ویژه سهامداران و ذینفعان ارائه دهد؟
دبیر کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: دومین مرحله متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی درحالی اجرا شد که هنوز منابع مورد نیاز و مصوب مجلس برای مرحله اول متناسب سازی به این سازمان واگذار نشده است.
مدیر شعب بانک سپه در استان گلستان اعلام کرد: با تدابیر اتخاذشده در زمینه سیاستگذاری و عملکرد همکاران در سطح اجرایی، بانک سپه حضور و مشارکت فعالی در طرحهای توسعهای، حمایتی و اشتغال آفرین داشته و در سال گذشته، 25 هزار و 607 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
برندگان مرحله اول طرح «همراهی ٢» برای دعوت به استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری و اپلیکیشن پرداخت صاپ بانک صادرات ایران یک میلیارد ریال جایزه گرفتند.
مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با مدیرعامل پست بانک گفت: ” همکاری شرکت ملی پست و پست بانک در ارائه خدمت به مشتریان ، تجربه ای مبتنی بر مشتری محوری است و رضایت مندی مخاطبین را برای دو طرف به ارمغان خواهد آورد.”
تفاهمنامه همکاری مشترک بانک آینده و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور فطانت مدیرعامل، مرادی و حسین مجاهدی، اعضای هیأت مدیره، جمعی از مدیران بانک و محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر مدیران این وزارتخانه منعقد شد.
بهرهبرداری از پایگاه دادههای مشتری بیمه کوثر با هدف مانعزدایی و پشتیبانی از مشتریان و ذینفعان شرکت و نیز ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت در بیش از 25 شاخص اجرایی شد.
حسین عسکری اعلام کرد: این بانک در راستای تحقق شعار محوری “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” همگام با سیاست های کلان کشور عمل می کند و همه توان خود را در این زمینه به کار می گیرد.
سرپرست مدیریت امور مشتریان شرکت بیمه تجارتنو، بابیان اینکه “ماموریت اصلی شرکت متبوع وی در مدار مشتری مداری لحاظ شده است.”، اظهارکرد: با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و توسعه مدیریت ارتباط با مشتری این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۰ مرکز تماس خود را راه اندازی کرده است.
مدیرعامل بانک کارآفرین گفت: یکی از سیاست ها و اولویت های اصلی این بانک در سال ۱۴۰۰ حرکت به سمت نئوبانک و ارائه خدمات با بهره گیری از استارتاب های فعال در حوزه تکنولوژی مالی است .