رکورد توانگری مالی صنعت بیمه توسط بیمه ملت شکسته شد

بیمه‌ ملت با افتخار اعلام می‌کند که بنابر تائیدیه بیمه‌ مرکزی در برابر ریسک‌ های پذیرفته شده از توانگری مالی ممتازی برای پوشش، برخوردار است.
تصویر رکورد توانگری مالی صنعت بیمه توسط بیمه ملت شکسته شد

به گزارش سایت خبری پرسون، رویکردهای جدید مدیریتی و توجه به شاخص‌های مهمی مانند افزایش سرمایه سبب شد بیمه ملت به تازگی رکورد ارزشمندی را در شاخص توانگری مالی در سرزمین اصلی به ثبت رساند و برای دومین سال پیاپی آن را ارتقا دهد، تا جایی که بنابر اعلام بیمه‌ مرکزی نسبت توانگری مالی این شرکت برای سال ۱۴۰۰ معادل ۳۸۶ درصد (سطح یک) مورد تائید قرار گرفته. این نسبت در سال ۱۳۹۹ بالغ ۲۷۹ درصد و در سال ۱۳۹۸ بالغ بر۱۹۴ درصد اعلام شده بود. به عبارت دیگر این نسبت بالغ بر ۹۸ درصد رشد نسبت به سال ۱۳۹۸ را تجربه کرده است.

این دهمین سال پیاپی است که بیمه‌ملت سطح یک توانگری را در سرزمین اصلی به دست می آورد و دومین سال است که این نسبت را نیز ارتقا داده است.

اعلام توانگری مالی سبب می‌شود تا تصمیم‌گیری فعالان بازار بیمه شامل بیمه‌گزاران، سهامداران و سرمایه‌گذاران، نمایندگان و کارگزاران بیمه و... در خصوص خرید بیمه‌ نامه، سرمایه‌گذاری، نظارت و در نهایت انتخاب یک شرکت بیمه با توجه به سیگنال‌های اعلام شده، تسهیل شود و رکورد جدید بیمه‌ملت در این شاخص مزیت رقابتی پایداری است که سبب ایجاد افزایش تراز عملیاتی و سودآوری و موجبات رضایت سهام‌ داران و همه ذی‌نفعان را پدید خواهد آورد.

نهاد ناظر به بیمه‌گزاران توصیه کرده که در انتخاب بیمه‌گر خود توانگری مالی اعلامی، به عنوان معیاری اساسی توجه داشته باشند.

338844