به گزارش سایت خبری پرسون، در این جلسات منظم و برنامه ریزی شده وضعیت شعب از طریق شاخص های مختلف از جمله تحقق بودجه، ترکیب پرتفوی، رشته های بازارهدف بومی استان ها،مطالبات، ضرایب خسارت،گزارشات حسابرسی، نرخ تمدید و غیره بررسی می گردد.
در این جلسات، شاخص های فوق که همسو با چرخش های توسعه کمی و کیفی پرتفوی، انتظار روحیه بازاریابی هجومی با نگاه به سودآوری و کاهش هزینه و لزوم وفاداری مشتریان است بررسی و منابع و انتظارات شعب برای تحقق آن بررسی و تصمیمات اجرایی می گردد.
لازم به ذکر است که در نیمه دوم سال بازدید های حضوری با کارکنان شعب سراسر کشور در دستور کار می باشد.