به گزارش سایت خبری پرسون، حمیدرضا رضوانی پور رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریت و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از شعبه رسولی و واحد های ستادی پست بانک استان سیستان و بلوچستان از نقش حمایتی این بانک در مناطق کم برخوردار قدردانی نمود.
وی در این بازدید که با همراهی جمال مقصودی مدیر امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران انجام شد اظهار داشت: توسعه و ارتقاء خدمات حوزه ICT نقش بسزایی در رضایتمندی مردم جامعه خواهد داشت. از اینرو حضور پست بانک در 132 نقطه روستایی استان سیستان و بلوچستان گام بسزایی در این مهم دارد.
رضوانی پور در ادامه تاکید کرد: واحدهای بازرسی در هریک از ادارات زیر مجموعه وزارت با حضور در شعب و باجه ها و شنیدن مشکلات مردم و حل موارد موجود می توانند باعث رضایتمندی مشتریان از مجموعه وزارت و این بانک شوند.
رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریت و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع در پایان با حضور در شعبه و واحدهای ستادی استان، از نزدیک به بحث و گفتگو با مشتریان و کارکنان پرداخت و رهنمودهای لازم را به آنان ارائه نمود.