قدردانی رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریت از پست بانک ایران

رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریت و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نقش حمایتی پست بانک ایران در مناطق کم برخوردار قدردرانی کرد.
تصویر قدردانی رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریت از پست بانک ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، حمیدرضا رضوانی پور رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریت و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از شعبه رسولی و واحد های ستادی پست بانک استان سیستان و بلوچستان از نقش حمایتی این بانک در مناطق کم برخوردار قدردانی نمود.

وی در این بازدید که با همراهی جمال مقصودی مدیر امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران انجام شد اظهار داشت: توسعه و ارتقاء خدمات حوزه ICT نقش بسزایی در رضایتمندی مردم جامعه خواهد داشت. از اینرو حضور پست بانک در 132 نقطه روستایی استان سیستان و بلوچستان گام بسزایی در این مهم دارد.

رضوانی پور در ادامه تاکید کرد: واحدهای بازرسی در هریک از ادارات زیر مجموعه وزارت با حضور در شعب و باجه ها و شنیدن مشکلات مردم و حل موارد موجود می توانند باعث رضایتمندی مشتریان از مجموعه وزارت و این بانک شوند.

رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریت و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع در پایان با حضور در شعبه و واحدهای ستادی استان، از نزدیک به بحث و گفتگو با مشتریان و کارکنان پرداخت و رهنمودهای لازم را به آنان ارائه نمود.

349940