بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مجموع تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به اشخاص حقیقی و حقوقی و معرفی شدگان نهاد های حمایتی در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی وعشایری از 25 هزار میلیارد ریال عبور کرد که این میزان تسهیلات حدود 51 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شده است .
بررسی صورت‌‌های مالی حسابرسی شده بانک کارآفرین در سال 99 نشان می دهد که مطالبات غیر جاری نسبت به مطالبات غیر جاری بدون بازده و نهایتاً رشد مناسب در نرخ کفایت سرمایه بانک کارآفرین کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است.
چرا بیمه های مسئولیت یا مهندسی در کشور ما با اقبال چندانی مواجه نیستند؟ چرا با وجود الزام های قانونی، مردم هنوز نسبت به این بیمه نامه ها آشنایی ندارند و چرا سهم این دو رشته در پرتفوی شرکت بیمه آسماری هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است.
بیمه نازایی یکی از پوشش های بیمه درمان تکمیلی خانواده است که هزینه های درمان نازایی و ناباروری را تا سقف تعهدات در نظر گرفته شده پوشش می دهد.
دستاورد عرضه تسهیلات بانکی به جامعه‌ای که شمار ورودی‌های آن به بازار کار رو‌به‌رشد است، افزایش توان اقتصادی کل کشور است. این جمعیت با اشتغال خود تولید و عرضه کالا و خدمات را ارتقا می‌دهد و علاوه بر آن مجالی برای تبلور توانمندی‌های خفته در خود پیدا می‌کند. جریانی که به ارتقای اقتصادی کشور و رشد شخصی زنان می‌انجامد.
بر اساس اعلام مدیریت آتش‌سوزی بیمه البرز،‌ هفده شعبه این شرکت در سراسر کشور به لحاظ رعایت شاخص‌های ارزیابی ریسک در صدور بیمه‌نامه های آتش‌سوزی حایز کسب امتیاز حداکثری شدند.
در شهر آرادان استان سمنان ، گلخانه ی پرورش انواع سبزی و صیفی جات با حمایت و مشارکت 53میلیاردریالی بانک کشاورزی راه اندازی شد و با ایجاد اشتغال برای 10نفر به طور مستقیم ، نقش مهمی در توسعه پایدار و رونق اقتصادی این منطقه ایفا می کند.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۱۰ ارز کاهش و ۲۷ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۹ ارز هم بدون تغییر باقی ماند.