بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شانس برنده شدن در جشنواره لبخند به زندگی افزایش یافت:

هر 50 هزار تومان یک امتیاز

خریداران بیمه نامه زندگی جشنواره لبخند به زندگی از این پس به ازای هر 50 هزار تومان حق بیمه یک امتیاز برای شرکت در قرعه کشی این جشنواره دریافت می کنند.
معاون اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان اردبیل با تاکید بر اینکه این استان نیازمند همراهی بانک های توسعه ای است، گفت: از آنجا که تصویب طرح ایجاد منطقه آزاد در اردبیل، اتصال راه آهن اردبیل – آذربایجان و خط آهن میانه – اردبیل به توسعه صنعتی استان کمک می کند، تحقق این توسعه یافتگی نیاز به همراهی و مشارکت بانک های توسعه ای از جمله بانک توسعه صادرات ایران دارد.
اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی مقارن با زادروز حضرت معصومه سلام الله علیها و نیز به مناسبت سالروز تاسیس بانک کشاورزی ، با اهدای شاخه گل از خدمات ارزشمند کارکنان معاونت بهداشت و سلامت این بانک قدردانی کرد.
با اجرای طرح طراوت بانک ‎آینده کلید خورد:

حمایت از تولید با تحکیم قدرت خرید/ روی اعتبارتان حساب باز کنید

بانک آینده با هدف رونق تولید و کسب‌وکار و هم‌چنین پاسخ‌گویی به نیازهای اساسی هم‌میهنان گرامی و امکان خریدی آسان و متنوع، در اقدامی نوآورانه و منحصر به‌فرد، از محصول جدید خود به‌نام «طراوت» رونمایی کرد.
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی به 5 میلیون و 850 هزار تومان ربع سکه هر قطعه 3 میلیون و 800 تومان رسید.
در دو ماهه اول سال 1400 تحقق یافت:

رشد 81 درصدی حق‌ بیمه‌ های تولیدی بیمه کوثر

حجم حق‌ بیمه‌ های‌ تولیدی شرکت بیمه کوثر در دو ماه ابتدای سال 1400 ، 81 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش و نسبت خسارت نیز در همین مدت 33 واحد کاهش یافته است.
در سومین جلسه ستاد ایثارگران صنعت بیمه مطرح شد؛

افق روشن صنعت بیمه، در سایه پیروزی نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری

در سومین جلسه تخصصی ستاد ایثارگران صنعت بیمه، بر تغییرات و تحولات مثبت رخ داده در این صنعت، پس از پیروزی نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری تاکید شد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی کشورهای جهان را اعلام کرد که براساس آن بهای ۲۲ ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۲۰ خرداد) کاهش و نرخ ۱۴ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۰ ارز ثابت ماند.
در سومین هفته خرداد شاهد تغییرات شدید قیمتی در بازار نبوده ایم و بورس روند با ثباتی را طی کرد در ادامه این گزارش تغییرات قیمتی را با جزئیات شرح داده ایم.