بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رئیس کمیته کشوری جامعه سلامت گفت: از کلیدی ترین راهکارهای بلند مدت رفع مشکلات حوزه سلامت استقرار کامل نظام ارجاع در کشور می است تا دسترسی مردم به خدمات مورد نیاز به لحاظ زمان هزینه و کیفیت تسهیل و تسریع شود.
جانشین مدیرعامل شرکت بیمه سامان در تحول دیجیتال با تاکید بر این که این شرکت از مدتها پیش به دنبال پیاده سازی ایده های تحول گرایانه در صنعت بوده است، گفت: «پلنت» نمونه بارز این اقدام بود، به طوری که اکنون این مرکز به یک جایگاه متعالی در حوزه فعالیت خود رسیده است.
هفتمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» که با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مشتریان با بانک‌ها و آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم در حال برگزاری است، تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.
مدیرعامل بانک سینا در هم اندیشی مدیران ستاد و صف این بانک که با حضور مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به جهت ارائه خدمات مطلوبتر و با کیفیت تر به هموطنان گرامی، طرح آمایش و توسعه شبکه شعب این بانک در سال 1400 اجرایی می شود.
صنایع مختلفی از قبیل صنایع شیمیایی، ماشین‌آلات و تجهیزات، محصولات کانی غیرفلزی، مواد غذایی، آشامیدنی و دخانیات، نساجی، پوشاک، چرم و کفش در استان آذربایجان شرقی مشغول فعالیت هستند اما علیرغم وجود واحدهای صنعتی فعال در این منطقه هنوز پتانسیل مطلوبی برای توسعه صنعتی این استان وجود دارد که اگر کارآفرینان و سرمایه گذاران در بخش های صنعت و معدن مورد حمایت قرار بگیرند، می توانیم شاهد پیشرفت و شکوفایی بیشتر در استان یادشده باشیم.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی کشورهای جهان را اعلام کرد که براساس آن بهای ۲۱ ارز از جمله یورو نسبت به روز کاری گذشته افزایش و نرخ ۱۷ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ ۱۰ ارز ثابت ماند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: نسخه الکترونیک از پروژه‌های بسیار مهمی است که با وجود نداشتن نمود فیزیکی تأثیر ملموس و بسیار قابل توجهی بر زندگی مردم دارد و امیدواریم گام‌های نهایی این طرح مهم و حذف کامل کاغذ از فرآیند نسخه نویسی و نسخه پیچی را برداریم.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه تجارت‌ نو برای سال منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، سه شنبه ۱۸ خرداد، با حضور ۹۲٫۷۱درصدی سهامداران این شرکت بیمه‌ای برگزار و به ازای هرسهم ۱۲۱ریال سود تقسیمی برای سهامداران در نظر گرفته شد.
با حمایت مدیریت منطقه ۲ (استان خراسان) ، به همت شعبه بیرجند و با هدف ترویج فرهنگ بیمه پذیری، شرکت بیمه پاسارگاد در قالب مشارکت با پلیس راهور خراسان جنوبی در جشنواره عیدانه نقاشی با عنوان ” بهار ، ترافیک ، سلامت ” شرکت نمود.
اولین شعبه تخصصی بیمه های زندگی شرکت بیمه کارآفرین، با هدف ارائه خدمات مناسب به مشتریان و شبکه فروش در راستای توسعه بازار و استراتژی های جدید شرکت، مصادف با نوزدهمین سالروز آغاز فعالیت شرکت بیمه کارآفرین در اردیبهشت ماه 1400 افتتاح گردید.
با محوریت استقرار بانکداری دیجیتال؛

سند راهبردی پست بانک ایران تدوین شد

مدیرعامل پست بانک ایران صبح امروز(یکشنبه 23 خرداد ) در جلسه گزارش تدوین برنامه راهبردی بانک، گفت: امروز پست بانک ایران صاحب سند راهبردی عملیاتی شد که سرمایه بانک است و همه کارکنان در آن تدوین و اجرای آن سهیم هستند.