مدیر استانی بانک صنعت و معدن در استان فارس معرفی شد

با حضور حسین عسکری عضو هیأت مدیره، رضا رضوی با حکمی از سوی مدیرعامل به عنوان مدیر استانی فارس و رییس شعبه شیراز بانک صنعت و معدن معرفی شد.
تصویر مدیر استانی بانک صنعت و معدن در استان فارس معرفی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم معارفه رضا رضوی و تودیع نادر کاشانی، همزمان با سالروز تاسیس این بانک، با حضور حسین عسکری عضو هیات مدیره و مصطفی راستی فر مدیر امور راهبری شعب که به استان فارس سفر کرده بودند، برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور تمامی کارکنان مدیریت استان فارس (شعب شیراز و شهرک صنعتی بزرگ شیراز) برگزار شد، از زحمات بی بدیل نادر کاشانی مدیر پیشین استان فارس قدردانی شد.

نادر کاشانی قریب به ده سال در استان فارس به عنوان سرپرست، مدیر استان و رییس شعبه شیراز مشغول فعالیت بود و در طول مدیریت وی، بررسی، پرداخت و نظارت بر طرح های صنعتی و معدنی بزرگی به انجام رسید و خدمات بسیاری به واحدهای تولیدی این استان ارایه گردید.

از جمله طرح های مهم استان، می توان به مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد اشاره کرد که از سال 1395، واردات خط تولید، تامین مواد اولیه، گشایش اعتبار و تامین مالی سرمایه درگردش آن توسط بانک صنعت و معدن صورت پذیرفت و اکنون از واحدهای برتر تولید شمش فولاد در کشور می باشد؛ همچنین این شرکت تمامی خدمات اعتباری خود جهت فروش محصول و خرید مواد اولیه را از بانک صنعت و معدن استان فارس دریافت نموده است.

رضا رضوی مدیر جدید استان فارس نیز در سابقه خود معاونت شعبه کرمانشاه، ریاست شعبه ایلام، مدیریت استان هرمزگان و ریاست شعبه بندر عباس و ریاست شعبه کیش را دارا می باشد.

گفتنی است در ادامه جلسه تودیع و معارفه مدیران این استان از زحمات چند تن از همکاران استان فارس به نمایندگی از بخشهای مختلف شعب شیراز و شهرک صنعتی تقدیر به عمل آمد و لوح یادبودی به آنان اعطا گردید.

عضو هیأت مدیره و مدیر امور راهبری شعب این بانک در ادامه سفر خود از چندین واحد صنعتی که با تسهیلات بانک صنعت و معدن ایجاد شده و به بهره برداری رسیده اند، بازدید نمودند.

نخستین واحد مورد بازدید، شرکت تولیدی و مهندسی نیتل پارس واقع در منظقه ویژه اقتصادی شیراز بود که در زمینه تولید انواع جاذب های مولکولی و کاتالیست فعال می باشد و جزء واحدهای برتر کشور در زمینه تولید این قبیل محصولات بوده است.

همچنین شرکت گروه صنعتی سازه پیوند، تولید کننده استراکچرهای فلزی سنگین و فضایی سبک جهت استفاده در صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی، نیروگاهی و صنعت ساختمان واقع در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، واحد صنعتی دیگری بود که مورد بازدید مدیران ارشد بانک صنعت و معدن قرار گرفت.

شرکت چسب و رزین پرسیا زرین آبنوس تولید کننده انواع رزین و فرمالین واقع در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و شرکت پارسین گسترجنوب تولیدکننده ساندویچ پنل واقع در شهرک صنعتی بزرگ شیراز نیز از جمله واحدهای صنعتی دیگری بودند که در این سفر از آنها بازدید شد و مدیران استانی و ستادی بانک صنعت و معدن در خلال این بازدیدها با تولیدکنندگان و صنعتگران این استان در مورد موانع پیش روی بخش تولید و راهکارهای برون رفت از مشکلات و چگونگی تأمین مالی و حمایت های بیشتر بانک از کارآفرینان و تولیدکنندگان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

363479