حمایت 350میلیارد ریالی بانک کشاورزی از مجتمع صنایع غذایی کدبانو

بانک کشاورزی در راستای سیاست های حمایتی خود از تولید، کارآفرینان و امنیت غذایی، با اعطای تسهیلات 350میلیارد ریالی به مجتمع تولیدی دلپذیر، گامی دیگر در حمایت از صنعت غذایی کشور برداشته است.
تصویر حمایت 350میلیارد ریالی بانک کشاورزی از مجتمع صنایع غذایی کدبانو

به گزارش سایت خبری پرسون، این مجتمع تولیدی با ایجاد اشتغال برای 2500نفر نیروی انسانی در بخش های مختلف و فراهم سازی شبکه گسترده توزیع در سراسر کشور، سهم عمده ای از سبد غذایی خانوارهای ایرانی را به خود اختصاص داده است.

این گزارش می افزاید: شرکت کدبانو، تولید کننده محصولات دلپذیر، در زمینی به مساحت175 هزار متر مربع دراستان البرز، شهرک صنعتی رضوانیه کلانشهر کرج واقع شده و از لحاظ افزایش حجم تولید سالیانه و تنوع محصولات، از پیشگامان صنایع غذایی بوده و باتوسعه ساختمان و تاسیسات و مکانیزه کردن ماشین آلات، حجم تولیدات خود را به میزان 150هزار تن در سال افزایش داده است.

شایان ذکر است، "دلپذیر"یکی از برندهای معتبر و پیشرو در صنعت غذایی کشور، در گروه تولید کنسرو و انواع سس به شمار می رود و شرکت کدبانو، تولید کننده محصولات دلپذیر از سال 1328، محصولات متنوعی از جمله انواع سس( سس سالاد، سس کچاب، سس مایونز)، کنسروجات، تن ماهی، شورجات، سوپ، چاشنی، کترینگ و انواع رب و پاساکا را در سبد تولیدات خود عرضه می کند.

از جمله افتخارات کدبانو دریافت گواهی نامه های مدیریت و مهندسی صنایع غذایی، یکصد برند برتر، واحد تولیدی نمونه، قهرمانان صنعت، بهترین نام تجاری، بیست برند برتر کشور، سیب طلایی،مدیریت فروش و جایزه کیفیت تامین کننده برتر است.

363551