بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با اولین افتتاح حساب امروز در شعبه شهریار؛

جمع مشتریان بانک آینده پنج میلیونی شد

محمدحسین جبلی با افتتاح حساب در شعبه شهریار بانک آینده در حالی به جمع مشتریان خانواده بزرگ بانک آینده پیوست که با اهدای سکه و لوح سپاس از این شعبه، مورد تکریم قرار گرفت.
در نشست مسئولین بانک مسکن استان مرکزی با مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان، دو طرف بر ادامه روند همکاری و تعامل فیمابین، خاصه در بخش تامین مالی مسکن در بافت های فرسوده شهر در شهرهای استان تاکید کردند.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی کشورهای جهان را اعلام کرد که براساس آن به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی نرخ همه ارزها ثابت ماند.
پرونده این نشریه به پویش سهم_من_برای_تالاب که از سوی بانک ایران زمین اعلام شده پرداخته، بانک ایران زمین در اقدامی هوشمندانه و به‌ تازگی حمایت خود را از پویش سهم_من_برای_تالاب اعلام کرده است؛ اما اهمیت این اقدام چیست و چرا بانک ایران‌زمین، «تالاب» را به‌عنوان سوژه مسؤولیت اجتماعی خود در سال جاری برگزیده است؟
بانک مرکزی از مرداد ماه سال گذشته در راستای اجرای رویکرد سیاست پولی خود مبتنی بر هدفگذاری نرخ تورم و همچنین مدیریت انتظارات تورمی، ارائه اطلاعات درست و به‌هنگام از مجموعه تحولات اقتصاد کلان و اقدامات بانک مرکزی را در دستور کار خود قرار داد.
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به کاهش قیمت‌ها دربازار طلا و سکه گفت: عامل نخست کاهش قیمت‌ها، افت قیمت انس جهانی و عامل دیگر کاهش قیمت ارز در داخل کشور است.
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بیمه کارآفرین در روز شنبه مورخ 29 خرداد ماه، با حضور بیش از 51/93 درصد از صاحبان سهام در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد.
در جریان مجمع عادی سالیانه ​کارگزاری بانک کارآفرین تقسیم 10 درصد سود 98.700 میلیارد ریالی این کارگزاری مورد تصویب ​سهامداران قرار گرفت.
معاون ارزی شعبه مرکزی بانک توسعه صادرات ایران تشریح کرد:

رفع تعهد ارزی صادراتی از طریق صرافی توسعه صادرات ایران

عباسی گفت: شبکه های کارگزاری بین المللی و داخلی این بانک آمادگی دارد در کمترین زمان ممکن ارز حاصل از صادرات صادرکنندگان را انتقال داده و شرایط را برای رفع تعهد ارزی آماده کند.
مدیریت سرپرستی بیمه کوثر در استان‌های قم، اصفهان، مازندران و اردبیل طی احکامی جداگانه، به سید مسعود سپهری‌فر، محمد حسین شیرانی‌ نژاد، علیرضا فاطمی بهشتی و سعید میرزا پور محول شد.