بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با هدف بهبود فرایند پرداخت خسارت درمان؛

شعبه کرمان بیمه دانا به سامانه ساماش پیوست

با تلاش و همت مرکز فاوای بیمه دانا و همکاری و تعامل مدیریت بیمه‌های درمان و شعبه کرمان، بهره‌برداری از سامانه ساماش شعبه کرمان آغاز شد.
​امیر یوسفیان در همایش ملی تجلیل از مدیران شایسته و رهبران اقتصاد ایران ١٤٠٠عنوان کرد:

بانک صادرات ایران به دنبال رفع دغدغه تولید

نائب‌رئیس هیئت‌ مدیره بانک صادرات ایران گفت: به دنبال این هستیم تا به صورت عملیاتی و اجرایی به ساده‌ترین روش دغدغه تأمین مالی، توسعه خطوط تولید، فروش اعتباری و پرداخت به موقع حقوق و دستمزد واحدهای تولیدی و اقتصادی را از طریق اعتبارات اسنادی ریالی داخلی و زنجیره تأمین مالی توسط بانک صادرات ایران مرتفع کنیم.
بانک آینده، با هدف همکاری و هماهنگی لازم برای تسریع در اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن، طبق مصوبه‌های ستاد اقتصادی دولت، ستاد ملی مقابله با کرونا و بخشنامه بانک مرکزی ج.ا.ایران به مستاجران واجد شرایط، این تسهیلات را پرداخت می‌کند.
در آستانه آغاز یازدهمین سال فعالیت؛

نوآوری، هسته اصلی تفکر "ما"ست

بیمه "ما" ، برای همه ماست . چه آن زمان که در سال 1390 اولین بیمه نامه صادر شد ، چه آن زمان که مدیر و مسئولی دیگر، وظیفه تامین ذینفعان را بر عهده داشت و چه چند سال اخیر عمر 10 ساله شرکت که این مسئولیت بر عهده اینجانب بود ؛ بیمه "ما" برای همه ماست . سهامدار، نیروی انسانی، شبکه فروش و البته بیمه گذارانی که مدیریت ریسک هایشان را به "ما" واگذار کردند.
مدیرعامل بانک مهر ایران می‌گوید: بانک‌ها معمولاً دو نوع شرکت دارند؛ نخست شرکت تملیکی که بانک به دلیل معوقات تملیک کرده و عمدتاً خریداری هم ندارد و دیگری شرکت‌هایی که بانک تأسیس کرده و جنبه سودآوری دارد.