بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که نرخ همه ارزها با توجه به تعطیلی بازار جهانی ثابت ماند.
سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تعاون گفت: هنوز جا داریم تا پوشش‌های جدید بیمه‌ای ایجاد کنیم و بیمه‌نامه‌های متنوع‌تری را وارد بازار کنیم که اگر اقبال از این نوع بیمه‌ها در کشور افزایش یابد، شرکت‌های بیمه هم به طراحی بیمه‌نامه‌های جدید ترغیب خواهند شد که این می‌تواند نفع دوطرفه ایجاد کند.
امروز با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران دومین شعبه «ملی پلاس» با رویکرد بانکداری دیجیتال و مبتنی بر ارائه خدمات و مشاوره هایی در امور بانکی، اقتصادی، مالیاتی، ارز و بورسی به مشتریان در تهران افتتاح شد.
مدیر بیمه‌های اتومبیل شرکت بیمه کارآفرین، با بیان اینکه قانون خودروهای متعارف و غیرمتعارف همچنان وجود دارد و تنها سقف پرداخت عوض شده، افزود: اگر خسارت بیش از میزان برآورد شده توسط کارشناس باشد شرکت بیمه‌ ای موظف است که تا سقف تعهدات بیمه نامه را پرداخت کند.
شرکت بیمه پاسارگاد طی ارزیابی عملکرد مناطق ۱۵ گانه براساس شاخص های گوناگون از جمله ترکیب پرتفوی مطلوب ، شفافیت گزارشگری مالی و ارائه بهینه خدمات بیمه به عموم مردم جامعه توانست در مدیریت منطقه ۹ پرتفویی به ارزش بیش از ۱،۵۷۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ به دست آورد.
هشتمین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی» بیمه رازی با حضور علی جباری مدیرعامل بیمه رازی و به صورت آنلاین از اینستاگرام رسمی این شرکت ۱۵تیرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ برگزار می شود.
با دعوت به استفاده از خدمات «صاپ» بانک صادرات ایران:

برگزیدگان «همراهی٢» صاپ یک میلیارد ریال جایزه گرفتند

​برگزیدگان مرحله دوم طرح «همراهی ٢» برای دعوت به استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری و اپلیکیشن پرداخت صاپ بانک صادرات ایران یک میلیارد ریال جایزه گرفتند.
توانمند سازی مددجویان با پرداخت وام قرض‌الحسنه؛

پرداخت ۶۰۰ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک مهر

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک مهر ایران در دیدار با مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اقدامات بانک برای اشتغالزایی و توانمندسازی پایدار مددخواهان بیان داشت: بانک مهر ایران با هدف توانمندسازی دائمی نیازمندان و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم تا کنون بیش از ۶۰۰ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده است.
بانک مهر ایران در تفاهمنامه ای با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تأمین بخشی از منابع لازم برای طرح مسکن جوانان در استان گلستان را بر عهده گرفت.
با ارز خود وام دار بانک آینده باشید:

آغاز تخصیص تسهیلات ریالی با سپرده ارزی

بانک آینده امکان دریافت تسهیلات ریالی با بازپرداخت اقساطی یا یک‌جا با شرایط آسان را برای دارندگان حساب پس‌انداز ارزی خود، فراهم کرده است.