جزییات نسل سوم«پیشخوان مجازی» برای مشتریان بانک آینده:

به ازای هر گام، یک شعبه بانکی

در راستای خدمت‌ رسانی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان عزیز، بانک آینده در مسیر گام برداشتن به‌سوی بانکداری دیجیتال و ایجاد تحول در عرصه بانکداری الکترونیکی امن، نسل سوم پنل مشتریان و شعب پیشخوان مجازی را عرضه کرد.
تصویر به ازای هر گام، یک شعبه بانکی

به گزارش سایت خبری پرسون، بر این اساس، علاوه بر امکان ثبت درخواست‌های آنلاین و آفلاین برای کاربر، امکان مشاهده جزییات حساب‌ها و تراکنش‌ها، جزییات دقیق تیکت‌های ثبت شده و گزارش آخرین وضعیت آن‌ها، مانده حساب و ویجت‌های راهنمایی کاربر در نسل جدید فراهم شده است.

سامانه پیشخوان مجازی، بر پایه فناوری‌های نوین، به‌ نحوی طراحی و توسعه یافته است که قابلیت‌های یک شعبه مجازی را برای کاربران به‌ همراه دارد.

هم‌چنین، در پیشخوان نسل سه با هدف بهبود تجربه مشتریان، امکان سفارشی‌سازی کاربری بر اساس سلیقه و علاقه مشتریان نیز وجود دارد.

371096

سازمان آگهی های پرسون