بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

دبیرکارگروه بیمه های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه‌گران ایران، معتقد است که دوره اخیر سندیکای بیمه‌گران یکی از بهترین دوران‌های این سندیکا است چراکه ارتباط با نهادهای ناظر و سازمان‌های دولتی بسیار قوی‌تر شده و مصوبات کارگروه‌ها جدی‌تر پیگیری می‌شود.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته استمرار جذب نقدینگی بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید معکوس به مبلغ 66.8 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ 8 ارز کاهش و ۲۹ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۹ ارز ثابت ماند.
همزمان با شروع فصل کشت کلزا در سال 1400، عملیات بیمه گری این محصول استراتژیک کشاورزی نیز در کشور آغاز و با توجه به اقلیم مناطق مختلف کشور حداکثر تا تاریخ 20 آبان ماه ادامه خواهد یافت.
مدیرعامل بیمه میهن در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت؛ روز کارمند را به کارکنان صدیق و تلاشگر این شرکت تبریک گفت و با قدردانی از تلاش های آنان، ابراز امیدواری کرد با همت مضاعف، موجبات اعتلای این مجموعه و جلب رضایت و اعتماد بیمه گذاران فراهم شود.
از سرود بانک ملی ایران دابسمش تهیه کنید تا در قرعه کشی جوایز شکوه ماندگار شرکت داده شوید.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم ارزیابی ریسک همه فعالیت های بانک تاکید کرد و گفت: مدیریت ریسک، از مهمترین الزامات فعالیت بانکداری است و بانک ملی ایران به همین منظور، اداره کل مدیریت ریسک را با حداکثر ظرفیت موجود به کار گرفته است.
با پیگیری های بیمه مرکزی در خصوص عدم پذیرش بیماران کرونایی دارای پوشش بیمه درمان تکمیلی از سوی بیمارستان های دولتی و غیردولتی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی بخشنامه ای بیمارستان های دولتی و خصوصی را موظف به پذیرش بیماران کرونایی دارای پوشش بیمه درمان تکمیلی کرد.
با حضور معاون توسعه‌ مدیریت و منابع بیمه مرکزی:

از پزشک معتمد بیمه مرکزی تقدیر شد

ظهر امروز طی مراسمی از فروغ آزادی پزشک معتمد بیمه مرکزی به مناسبت روز پزشک تقدیر شد.
اگر علی رغم تمامی مشکلات اقتصادی و شرایط تحریم ها، شکوفایی را در تولید کشور شاهدیم، یک پای ثابت آن بانک ها هستند و بانک ملی ایران با تسهیلات تولیدی خود، پرچمدار نظام بانکی ست.
در ایامی که بیماری کرونا در جهان شیوع پیدا کرده است بیش از هر زمان دیگری نقش بی بدیل پزشکان در جامعه حس می شود و تلاش های پزشکان برای بهبود بیماران بالاخص بیماران کرونایی نمایان می گردد تا آنجایی که مقام معظم رهبری فرمودند: (پزشکان درجهاد فی سبیل الله می باشند).
مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز پزشک:

تلاش های پزشکان ستودنی است

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن یکم شهریور ماه مصادف با روز پزشک را به پزشکان و جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.
در فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی، پزشکان را حکیم خوانده‌اند؛ زیرا بهبودی را فراتر از یک اتفاق مادی می‌دانند. در این نگاه، طبیب پاک و دانا، با خالص کردن درون، راه را برای جاری شدن چشمه «حکمت» در وجودش فراهم می‌کند و آنگاه به عنوان تبلور و مظهر اسم «شافی» حضرت حق، با توکل به او، برای بیمار مرهم می‌سازد، نسخه می‌نویسد و علاج می‌جوید.