بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرارسیدن اول شهریور (زادروز ابوعلی سینا) -روز پزشک- و پنجم شهریور (زادروز محمد زکریای رازی ) -روز داروساز- در پیام‌های جداگانه‌ای این دو روز را به همکاران پزشک و داروساز تبریک گفت.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در معاملات بازار آزاد تهران به ١٢ میلیون و ۶٠ هزار تومان رسید.
با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه تعاون، رشد 233 درصدی سهام این شرکت محقق شد.
مدیرعامل شرکت بیمه حافظ، گفت: شرکت‌های بیمه اتکایی می‌توانند با فعالیت دربازاربیمه ومشتری مداری بیشتر فعالیت خود را گسترده ترکنند ونیازی به محدود کردن شرکت های بیمه گر مستقیم نیست.
در آستانه فرارسیدن یکم شهریور روز پزشک، ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه دانا این روز را به عموم پزشکان و فعالان عرصه سلامت کشور تبریک گفت.
بیمه‌آسیا در ادامه توسعه فعالیت خود در خلیج فارس، برای دومین سال متوالی کلیه شرکت ها و کارکنان تحت پوشش سازمان منطقه آزاد کیش و بومیان جزایر کیش و هندورابی را تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث گروهی قرار داد.
معاون توسعه سازمانی شرکت بیمه تجارت‌ نو، نیروی انسانی را مهمترین سرمایه صنعت بیمه دانست و اظهارداشت: آموزش شبکه فروش و نمایندگان منجر به درک بهترآنها از قوانین، ضوابط و محصولات بیمه‌ای می‌شود و درهمین راستا شرکت بیمه تجارت‌ نو۲۶ هزارنفر ساعت دوره آموزشی برای کارشناسان و شبکه فروش خود در حوزه‌های رفتاری، تخصصی بازاریابی و فنی برگزار کرده است.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۳۰ ارز کاهش، هشت ارز افزایش یافت. همچنین نرخ هشت ارز ثابت ماند.
31 شهریور یاداور آغاز جنگی تحمیلی و ناجوانمردانه به میهن ماست که در طول هشت سال، با همه دشواری‌ها و ناملایمات، به فضل الهی توانست انقلاب نوپای اسلامی را به مرز پختگی برساند و با کوشش کم‌ نظیر سربازان این آب و خاک و صدالبته پشتیبانی قاطبه مردم انقلابی، شیرینی قطع تعلق از بیگانگان و استقلال عملی را در عرصه‌های گوناگون به کام این مردم بچشاند.
مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر بیان کرد:

تولید محتوا ابزار ارزشمند آموزش

مدیریت آموزش و پژوهش شرکت بیمه کوثر با توجه به اهمیت مضاعف دوره‌های مجازی در دوران کرونا، اقدام به تولید محتواهای آموزشی ارزشمند، به‌روز و باکیفیت می‌کند.
مروری بر سوابق اجرایی و علمی علی صالح آبادی نشان می دهد ۱۷ سال تجربه مدیریت ارشد بازار پول و سرمایـه و رویکرد توسعه ای وی، شاید مهمترین دلیلی است که وی را مناسب ترین گزینه برای ریاست کل بانک مرکزی مطرح کرده است.