بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز پزشک:

همچنان کنار فرشتگان سلامت آفرین خواهیم ماند

حرفه پزشکی دیگر یک شغل ساده نیست وقتی یک ملت بزرگ، کلاه خود را به افتخار پاکترین و شریف ترین مبارزان میدان سلامتی جامعه برداشته است.
شرکت بیمه پاسارگاد ضمن قدردانی از پزشکان محترم به مناسبت بزرگداشت روز پزشک و در راستای تکریم کادر درمان از تاریخ اول تا ۱۲ شهریور ماه تخفیف ویژه ای برای عموم هموطنان گرامی تحت عنوان «دهه بزرگداشت پزشکان» در نظر گرفته است.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۲ ارز کاهش، هفت ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۷ ارز ثابت ماند.
عبدالناصر همتی با انتشار پیامی در صفحه خود ۲ موضوع را درباره اظهارنظر اخیر رئیس‌جمهوری مبنی بر لزوم خروج بانک مرکزی از حالت توصیه به بانک‌ها و اتخاذ سیاست نظارت جدی همراه با اقدام و عمل بیان کرد. او
ضمن اعلام نتیجه‌ دوازدهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۰ (مورخ 31 مرداد ماه)، به اطلاع می‌رساند ‌حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ 2 شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مشتریان بانک مهر ایران می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب این بانک از معدل حساب خود و تسهیلاتی که امکان دریافت آن را دارند، مطلع شوند.
با توجه به اتمام زمان اعلام شده از سوی هیات دولت مبنی بر تغییر ساعت کاری شعب و ستاد بانک کارآفرین، ساعات کاری شعب و ستاد این بانک از فردا اول شهریور ماه به روال سابق باز خواهد گشت.