بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

هفته دولت فرصتی است برای گرامیداشت خاطره دو شهید گرانقدر و دو فرمانده قوه مجریه، رجائی و باهنر، که با ایثار خون خود نهال جوان انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان حفظ کردند و توانستند الگوئی جاودانه از ایمان، اخلاص و خدمت به مردم در تاریخ ثبت کنند.
اقتصاد در جهان هیچ دوره‌ای تا این اندازه رقابتی نبوده است .کیفیت به عنوان زیر بنای اصلی فعالیت های اقتصادی و تجاری در کسب و کار امروزی دنباله روی هدف بزرگتری به نام مشتری مداری است شعارهایی از جنس و معنای مشتری مداری تقریباً جزوه لاینفک هر بنگاه اقتصادی علی الخصوص بیمه شده است.
صندوق بیمه با هدف تضمین تولید و حمایت از جامعه تولیدکنندگان و بهره برداران پروژه های پرورش ماهیان دریایی در سیستم های مختلف پرورشی اقدام به اجرای طرح بیمه نرسری ماهیان دریایی نموده است.
همزمان با انعقاد تفاهمنامه جدید بیمه دی و انجمن اهدای عضو ایرانیان برگزار شد؛

اهدای نشان سلامت وزارت بهداشت به بیمه دی

مراسم اهدای نشان سلامت وزارت بهداشت به بیمه دی برگزار شد. این نشان به پاس حمایت و همکاری این سازمان با انجمن اهدای عضو ایرانیان در راستای نهادینه سازی فرهنگ معنوی اهدای عضو در جامعه به مدیرعامل بیمه دی اهداء گردید.
بانک‎آینده با هدف توسعه خدمات مبتنی بر بانکداری الکترونیکی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان، به‌ویژه در ایام همه‌گیری بیماری کرونا، امکان برداشت از سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت دوساله را در نسخه جدید سامانه «کیلید»، فراهم نموده است.
قیمت هر دلار آمریکا امروز سه شنبه دوم شهریور ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۷ هزار و ۱۳ تومان رسید.