به گزارش سایت خبری پرسون، در نشست گروه مالی بانک دی با عنوان «معرفی خدمات سوپرمارکت مالی دی» که در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس برگزار شد، مهدی عسگری، معاون سرمایهگذاری و توسعه گروه مالی دی گفت: گروه مالی دی در قالب سوپرمارکت مالی، سبد یا مجموعهای از خدمات مالی را از طریق شعب بانک دی در اختیار مشتریان قرار داده است.
وی افزود: راهاندازی سوپر مارکت مالی یک ایده خلاقانه بوده که یک ترند جهانی است و در این حوزه تاکنون فعالیتهای زیادی صورت گرفته است. در ایران برخی بانکها به این مجموعه پیوستهاند و این خدمات را ارائه میدهند.
عسگری با اشاره به اهداف اصلی راهاندازی این سوپر مارکت مالی، افزود: سوپرمارکت مالی با محور ارائه مجموعهای از خدمات بازار سرمایه، بازار پول و بازار مالی شکل گرفته که شامل ارائه خدمات ارزی و صرافی، خدمات بیمهای، کارگزاری در کنار ارائه خدمات بانکی در شعب بانک دی است.
وی ادامه داد: سوپرمارکت مالی بانک دی در حال حاضر در دو شعبه ارائه میشود اما در هفتههای آینده تعداد قابل توجهی از شعب، این خدمات را ارائه خواهند کرد.
معاون سرمایهگذاری و توسعه گروه مالی دی تصریح کرد: بنا داریم ارائه همه خدمات سوپرمارکت مالی دی را به صورت مجازی نیز در قالب یک اپلیکیشن و سایت مرکزی ارائه کنیم.
در این نشست، سجاد رامندی، عضو هیئتعامل و مدیر بیمههای اشخاص بیمه دی نیز گفت: بر اساس برنامهریزیهای انجامشده در صدد هستیم خدمات سوپرمارکت مالی از جمله فروش انواع بیمهنامهها را در ۶۰ باجه بانک دی که در مراکز بنیاد شهید فعال هستند نیز ارائه دهیم تا زمانی که خانوادههای محترم شهدا و ایثارگران به مراکز بنیاد مراجعه میکنند، بتوانند خدمات کارگزاری، بیمهای و سرمایهگذاری را به صورت مطلوب دریافت کنند.
وی گفت: هماکنون آموزشهای لازم مرتبط با خدمات سوپرمارکت مالی به کارکنان بانک دی ارائه شده است و امیدواریم تمام شعب بانک دی در آینده این خدمات را ارائه کنند.
غلامحسن آرمات، مدیرعامل کارگزاری بانک دی نیز در این نشست گفت: در سوپرمارکت مالی همه خدمات شرکتهای لیزینگ، بیمه و سرمایهگذاری ارائه میشود.
وی ادامه داد: همچنین مقرر است از امکانات شعب ارزی بانک دی به عنوان واحدی از صرافی نیز استفاده شود و خدمات نقل و انتقال و انجام امور حوالهای در داخل شعب نیز رخ دهد.
سیدمهدی حجازی، مدیرعامل شرکت امید بنیان دی نیز گفت: حضور بیمه دی در شعب بانک موجب میشود تا ریسک سرمایهگذاری برای مشتریان به میزان قابل توجهی کاهش یابد و از این طریق همچنین خدمات ویژهای به خانواده معزز شهدا و ایثارگران ارائه شود.
وی افزود: بیمه دی بیش از هشت هزار مرکز خدمات درمانی را تحت پوشش دارد. بر همین اساس میتواند بهترین خدمات را در حوزه درمان ارائه دهد و با توجه به رضایتمندی مشتریان تلاش داریم خدمات را به صورت آنلاین ارائه دهیم.