بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین معارفه و تکریم مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: کارآمد سازی مدیریت و افزایش بهره‌وری در همه بخش ها به خصوص در حوزه های اقتصادی تامین اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی طی پیامی، با قدردانی از ابراز لطف و محبت تمامی معاونین، مشاورین، مدیران عامل سازمانها، بانکها و موسسات تابعه، درخواست کرد از ارسال هرگونه تاج گل و هدیه به منظور تبریک خودداری کنند.
توسعه کشت گلخانه ای در فهرست اولویت های بخش کشاورزی استان لرستان قرار دارد و بانک کشاورزی توسعه گلخانه ها را به عنوان راهکاری برای بهره برداری مناسب از منابع محدود آب و خاک و افزایش بهره وری مورد توجه و تاکید قرار داده است.
مدیر بیمه‌ های باربری، کشتی و هواپیما شرکت بیمه تجارت‌ نو، با بیان اینکه بیمه تجارت‌ نو "یکی از سه شرکت اول صنعت بیمه در صدور بیمه‌نامه کشتی است."اظهار کرد که این شرکت بیمه‌ای همچون سال‌های گذشته آماده ادامه صدور بیمه نامه بدنه و ماشین آلات و P&Iبرای کشتی‌های خارجی که در آب‌های ایران فعالیت می‌کنند هست.
مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران:

آسیب شناسی و شناسایی موانع در اجرای برنامه ها از وظایف حراست است

مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران آسیب شناسی، فرصت شناسی، احصاء تهدیدات و جلوگیری از انحراف برنامه‌های سازمانی را از جمله وظایف و اقدامات مهم حراست عنوان کرد.
همراه با اهدای تجهیزات درمانی به بیمارستان‌های کشور؛

پرداخت 9 هزار فقره وام توسط بانک دی به کادر درمان و کسب‌ وکارهای آسیب‌دیده از کرونا

بانک دی با هدف پاسداشت ایثارگری‌های کادر درمان و همچنین حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا، بیش از 9 هزار فقره تسهیلات به این گروه پرداخت کرده است.
در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر و خریدی آسان و راحت برای مشتریان بانک آینده، تنوع سبد محصولات بانک و همچنین جبران بخشی از خسارات وارده به مشتریان، صنایع و مراکز خرید به علت شیوع بیماری کرونا، در قالب طرح "آینده داران"، به مشتریان خود اعتبار می‌دهد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کردکه با توجه به تعطیلی بازار جهانی نرخ همه ارزها ثابت ماند.
مراسم معارفه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد:

میرهاشم موسوی: می خواهیم الگوی موفق تامین اجتماعی را در کشور عرضه کنیم

مراسم معارفه سرپرست سازمان تامین اجتماعی و تکریم مدیرعامل سابق این سازمان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای هیات امنا، هیات مدیره، معاونان و مدیران این سازمان و نمایندگان کانون های کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی و همچنین نمایندگان رسانه های جمعی در محل ستاد سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.