بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در اختتامیه پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال:

بانک رفاه کارگران موفق به دریافت تندیس برنزین زبدگی دیجیتال شد

در مراسم اختتامیه پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال که در روز سه شنبه 16 شهریور ماه سال جاری در مرکز همایش‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، تندیس برنزین زبدگی دیجیتال به بانک رفاه کارگران اختصاص یافت.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با شش درصد یارانه سود در راستای توسعه کارآفرینی و حمایت از تعاونی‌های برتر در نظر گرفته شده است و همچنین 23800 میلیارد ریال برای تسهیلات حمایتی قرض الحسنه به مشاغل خانگی، ازدواج جوانان و مددجویان نهادهای حمایتی برنامه ریزی شده است.
در هفته گذشته کارگروه اقتصادی ستاد ملی مقابله با کرونا مهلت پرداخت وام جدید کرونا را که پیش از این تا پایان شهریور ماه تصویب کرده بود، سه ماه دیگر و تا پایان آذر ماه تمدید کرد.
بیمه آسیا در پنج ماه نخست امسال با تولید بیش از 42.5 هزار میلیارد ریال حق بیمه توانست سهم خود را در بازار شرکت های بورسی بهبود بخشیده و 18.1 درصد از کل حق بیمه تولیدشده توسط 14 شرکت بیمه‌گر در بازار سهام را به خود اختصاص دهد. به این ترتیب، همچنان آسمان رقابت به رنگ آبی آسیاست و این شرکت، پیشتاز دوی ماراتن بیمه‌گران، به پیشروی ادامه می‌دهد.
غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در نشست هم اندیشی هیأت عامل بیمه مرکزی و شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران از رشد سه رقمی حق بیمه در شرکت بیمه رازی در ۵ ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل ابراز خرسندی کرد.
9 دهه همراهی بانک ملی ایران با مشتریان؛

از بانکداری تا پرچمداری اقتصاد ملی

طی نود و سه سال همراهی بانک ملی ایران با مشتریانش، دستاوردهایی ظاهر شد که تا به امروز کم تر می توان در نظام اقتصاد ملی و تاریخ اقتصادی ایران مشاهده کرد.
دوره آموزش کارگاهی بازاریابی خدمات بانکی مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور تحویلداران شعب این منطقه و با هدف توانمند سازی افراد در بازاریابی و برخورد صحیح با مشتریان برگزار شد.
در ادامه عزم جدی بانک آینده برای اتصال مستقیم صنعتگران ایرانی به خدمات بانکی:

تفاهم‌ نامه همکاری بانک‎ آینده و شرکت یاس استیل نیکوکار امضا شد

تفاهم‌ نامه همکاری مشترک بین بانک‎ آینده و شرکت یاس استیل نیکوکار، توسط نادرخواجه حق وردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و محمد مالامیری، مدیرعامل شرکت تولیدی یاس استیل نیکوکار به امضاء رسید.