بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رئیس شعبه چالوس شرکت بیمه رازی با بیان اینکه این شعبه توانسته در نیمه نخست امسال، بیش از ۷۰ درصد پرتفوی درنظر گرفته شده در بودجه اش را محقق کند، گفت: مدیریت صحیح ریسک در این شعبه باعث شده است که نسبت خسارت به رقم کم سابقه ۱۵ درصد برسد.
شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات، مرداد ماه شلوغی را پشت سر گذاشت و عملکرد خوب این شرکت باعث شد که ارزش بازاری پرتفوی آن، حدود هزار و ۴۱۰میلیارد تومان افزایش یابد. به این ترتیب ارزش بازاری پرتفوی وسپهر در پایان مرداد ماه به بیش از ۱۵هزار میلیارد تومان رسید.
شهردار کلانشهر قم با تاکید بر نقش حمایتی بانک شهر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، گفت: در تلاش هستیم با افزایش تعاملات با این بانک ، از ظرفیت های آن برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و زائران حرم حضرت معصومه (س) استفاده کنیم.
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن خبر داد:

ابلاغ سقف جدید تسهیلات خرید و ساخت خانه به شعب بانک مسکن

رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن اعلام کرد، مصوبه شورای پول و اعتبار درباره افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم، به تمامی شعب بانک مسکن در سراسر کشور ابلاغ شد.
امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: تأثیر اجرای طرح نسخه الکترونیک را از منظر دریافت‌کنندگان خدمات بررسی می‌کنیم و این طرح را با هدف تسهیل و ارتقای خدمات درمانی تکمیل می‌کنیم.
علی جباری در بدو ورود به شرکت بیمه رازی، قول داده بود که این شرکت را به بنگاهی «نماینده محور» تبدیل کند؛ ایشان پارامترهایی را هم به این منظور مشخص کرده بود و حالا با گذشت حدود هفت ماه از نشستن بر صندلی مدیرعاملی این شرکت، می توان ارزیابی کرد که تا چه اندازه وعده های او عملیاتی شده است.
عضو شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا:

تقدیر از عملکرد بانک آینده در رونق تولید و رشد اشتغال

نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک آینده در راستای اقتصاد مقاومتی و کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال و هم‌چنین حضور مؤثر در کارگروه‌های استانی، قدردانی نمود.