بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ١١ مهر به ١١ میلیون و ٨۴٠ هزار تومان رسید.
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان همدان میزبان حجت الاسلام و المسلمین ثقفی مشاور وزارت امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران و حجت الاسلام و المسلمین سادات ابراهیمی مشاور مدیر عامل بانک در امور ایثارگران بود.
حق‌‌بیمه تولیدی شرکت بیمه کوثر در 6 ماه نخست 1400 با رشد 43 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل و ترکیب مناسب پرتفوی، از 2 هزارو600 میلیارد تومان عبور کرد که از نظر ریالی بیانگر بیش از 790 میلیارد تومان افزایش فروش است.
در نشست ویژه «کمیته فرادستگاهی رسیدگی به مطالبات غیرجاری بانک‌ها» عنوان شد:

قدردانی مدیرعامل بانک صادرات از حمایت قوه قضاییه در وصول مطالبان کلان بانک‌ ها

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: اگر کمک قوه قضاییه و ضابطان نبود، امروز نمی‌توانستیم این اندازه از مطالباتی را که در اختیار بدهکاران کلان بانکی قرار داشته وصول کنیم.
رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها در حضور رئیس قوه قضاییه، تعارض فعالیت ستادها و کمیته‌هایی که مسئولیت حمایت از تولید را بر عهده دارند را مغایر با سیاست های کلان کشور خواند.
همزمان با فرا رسیدن 7 مهر روز آتش نشانی، از آتش نشانان ایستگاه‌ 25 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سوی بانک پارسیان تجلیل شد.
برای اولین بار در صنعت بیمه؛

بررسی کیفی نمایندگان بیمه رازی به صورت برخط

مدیر راهبری شبکه فروش بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی برای اولین بار در صنعت بیمه با تکیه بر فناوری به‌‌ روز و دانش فنی نیروهای خود، کیفی‌سازی و رتبه بندی نمایندگان در سراسر کشور را به صورت برخط آغاز کرد.
آخرین فرصت مشارکت در نهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) بانک اقتصادنوین و بهره‌ مندی از جوایز ارزنده آن تا بیستم مهرماه سال جاری است.