بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

غلامرضا فتحعلی در هم‌اندیشی سراسری مدیران مطرح کرد:

رشد 131 درصدی سود 6ماهه نخست بانک سینا در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل

مدیرعامل بانک سینا گفت: در شش ماه اول امسال، شاهد 131 درصد، رشد سود نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم که حکایت از تأثیر مثبت اجرای طرح راهبردی کسب‌و کار بانک دارد.
تاکید مدیرعامل بانک توسعه تعاون برارتقای سلامت اداری

برگزاری نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در بانک توسعه تعاون

دومین نشست « کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم » با حضور محمد شیخ حسینی، مدیر عامل بانک توسعه تعاون و اعضای این کمیته در محل ساختمان مرکزی بانک برگزار شد.
بانک مرکزی به‌ خاطر غلبه این تصور که ستاد مرکزی و رئیس بانک‌ها بوده و متولی تامین مالی بودجه و بقیه اقتصاد کشور است در چند دهه اخیر بیش از آنکه به وظایف متعارف و اصلی خود یعنی تنظیم عرضه پول مورد نیاز اقتصاد، سیاستگذاری پولی با هدف کنترل تورم و ثبات محیط اقتصاد کلان و نهایتا نظارت بر بازار پول بپردازد، مشغول تامین مالی بودجه دولت بوده است.
در دومین روز از همایش سراسری مدیران سازمان تأمین اجتماعی در استان قم انجام شد؛

رونمایی از درگاه نظارت مردمی سازمان تأمین‌ اجتماعی

درگاه نظارت مردمی سازمان تأمین‌ اجتماعی با حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی، استاندار قم و نیز معاونان و مدیران ستادی و استانی سازمان تأمین اجتماعی رونمایی شد.
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نساجی تهران با حضور جمع کثیری از شرکت‌های مرتبط با صنعت نساجی کشور از تاریخ 23 تا 26 مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
معاون اجرایی شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که شبکه فروش از اهمیتی ویژه برای شرکت برخوردار است، گفت: همه توان شرکت بر تقویت شبکه فروش اعم از نمایندگان و کارگزاران متمرکز شده است تا سهم بازارمان حفظ شود.
مونسان عضو هیات مدیره و مدیر امور شعب بانک ملی ایران:

رقابت شعب مناطق محروم با شعب تهران در کسب سودهی

مراسم هم اندیشی و تصمیم گیری در راستای کارآمدسازی حوزه ها و شعب ممتاز منطقه یک و دو کشور که با حضور اعضای هیات عامل، هیات مدیره، معاونان و روسای ادارات امور شعب استان ها و حوزه های منطقه یک و دو کشور برگزار شد.