بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک سپه در مهرماه سال جاری مبلغ ۱۵ هزار و ۱۶۳ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال تسهیلات خرد به حوزه‌های ازدواج، فرزندآوری، قرض‌الحسنه خوداشتغالی و کمک ودیعه مسکن مستأجران اختصاص داده است.
درنشست کانون بازنشستگان مازندران با آتیه‌سازان حافظ مطرح شد؛

تاکید بر ارتقای خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

رئیس کانون رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران گفت: به علت کافی نبودن خدمات درمانی بیمه پایه، عموم بازنشستگان مجبورند به بیمه تکمیلی روی بیاورند و این یعنی افزایش سهم پرداخت از جیب بازنشستگان.
معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی:

رازی جزء بازیگران اصلی رشته مهندسی و انرژی

معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی در جلسه گردهمایی با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از تاکید شرکت بیمه رازی در ارائه خدمات به‌ روز بر بستر اینترنت سخن گفت و تاکید کرد: شرکت بیمه رازی جزء شرکت‌های برتر صنعت در رشته‌های باربری، انرژی، مهندسی و عمر شناخته می‌شود.
در اولین مرحله مسابقات فوتبال روی میز المپیاد ورزش بانوان صنعت بیمه که به میزبانی بیمه کوثر برگزار شد، بانوان بیمه دی مقام قهرمانی و نائب قهرمانی را بدست آوردند و بیمه سامان هم سوم شد.
بانک آینده به‌ منظور ایجاد تسهیلات اعتباری هر چه بیشتر و در راستای توسعه خدمات بانکی و اعتباری، به مشتریان حقیقی معرفی شده از سوی شرکت‌های لندتک، اعتبار خرید ارائه می‌دهد.
با حضور رئیس کل بیمه مرکزی؛

نشان تجاری جدید شرکت بیمه میهن رونمایی شد

آیین رونمایی از نشان تجاری و رسمی جدید شرکت بیمه میهن با حضور رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیرعامل و هیئت عامل این شرکت برگزار شد.
بانک سینا در راستای تامین مالی اقشار مختلف جامعه تا پایان مهرماه سال جاری تعداد 10 هزار و 109 فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ بیش از 13 هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.
در ادامه سفرهای استانی با هدف بررسی میدانی شرایط ارائه خدمات به بیمه‌شدگان؛

مدیرعامل تأمین‌اجتماعی در چهل‌وهشتمین سفر استانی وارد استان آذربایجان‌شرقی شد

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به‌همراه هیئتی از معاونان و مدیران این سازمان، در چهل‌وهشتمین سفر استانی؛ امروز چهارشنبه دهم آبان ماه برای نظارت میدانی بر شرایط ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان و نیز بررسی وضعیت طرح‌های عمرانی تأمین‌اجتماعی، وارد استان آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز شد.
در حالی برخی منابع خبری از اختلال در سامانه‌های ساتنا و پایا طی روز جاری خبر می دهند که پیگیری ها از بانک مرکزی نشان می دهد اختلالی در سامانه های پایا و ساتنا وجود ندارد.
در جریان ۴۸ امین سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شد؛

بازدید مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی از بیمارستان 29 بهمن و شعبه 5 تبریز

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و برنامه‌ریزی و معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، به همراه مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌ عمومی این سازمان و مدیران درمان و بیمه استان از بیمارستان 29 بهمن تبریز و شعبه 5 تأمین‌اجتماعی تبریز و روند ارائه خدمات به بیمه‌شدگان در این مراکز بازدید کردند.
دکتر سیدعباس حسینی گفت: در پی دستور رییس محترم جمهوری مبنی بر تکمیل و مقاوم‌سازی پروژه سبحان قرچک، با بهره‌برداری از تمام ظرفیت مهندسی، نیروی انسانی و تجهیزات بانک مسکن به قید فوریت، نوسازی و مقاوم‌سازی این پروژه را برای تحویل به مردم عزیز به اتمام رساندیم.
شهردار تهران با حضور در صحن شورای شهر تهران، گزارش دستاوردهای سفر مدیریت شهری به چین را ارائه داد و از نقش مدیرعامل بانک شهر در کمک به حمل و نقل عمومی قدردانی کرد.
رئیس کل بیمه در آیین رونمایی از برند جدید بیمه میهن:

آیین نامه بیمه اربعین با بهره گیری از تجربیات بیمه میهن تدوین می شود

بیمه میهن با گذر از مرحله زیان و با رویکرد تحول دیجیتال و نوآوری از نشان تجاری جدید خود با حضور رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی رونمایی کرد.
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات خرد و قرض الحسنه در میزان رضایت مردم از شبکه بانکی گفت: برنامه بانک مرکزی و شبکه بانکی توسعه تسهیلات خرد و قرض الحسنه با به به کارگیری ابزارهای نوین و غیرحضوری است.
وزیر اقتصاد، منع ورود بانک‌ها به سرمایه‌گذاری را اشتباهی برشمرد که در دولت سیزدهم تلاش شده تا با هدف‌گذاری درست در راستای توسعه ملی دنبال شود و گفت: خارج کردن میزان تسهیلات تکلیفی از سقف تعیین شده بانک مرکزی برای بانک‌ها، مجال را برای تامین مالی فعالیت های بزرگ تولیدی باز می‌کند.
در کنار پیگیری جدی سیاست کنترل مقداری رشد ترازنامه بانک‌ها و جریمه بانک‌های متخلف از حدود تعیین شده از طریق افزایش نسبت سپرده قانونی، رشد دوازده ماهه نقدینگی کاهش قابل توجهی یافته است.