بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در مراسم افتتاح باجه‌ های بانک دی در شهرستان‌های بابلسر و فریدنکنار عنوان شد:

160 میز خدمت بانک‌ دی در مراکز بنیاد شهید راه‌اندازی می‌شود

به منظور افزایش سهولت دسترسی مشتریان و خانواده شهدا و ایثارگران به خدمات بانک دی در استان مازندران، دو باجه بانک دی در ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های بابلسر و فریدنکنار افتتاح شد.
در 6 ماهه امسال رقم خورد؛

رشد 59 درصدی پرتفوی سرپرستی منطقه 10

نشست مشترک سرپرستی منطقه 10 بیمه دانا با شعب تحت سرپرستی این منطقه با هدف بررسی عملکرد این شعب برگزار شد.
رئیس جمهور از رئیس کل بانک مرکزی خواست با نظارت جدی و دقیق بر نظام بانکی کشور، حفظ منافع ملت را اساس کار خود قرار دهد و به خاطر هیچ منفعتی در مقابل منفعت ملت، کشور، ارزش پول ملی و منافع اساسی کوتاه نیایید.
در جلسه امروز هیات وزیران، بررسی و معرفی رئیس جدید بانک مرکزی بوده که «علی صالح آبادی» بعنوان رئیس جدید این بانک انتخاب و معرفی شده است.
در جلسه هیئت دولت؛

رئیس جدید بانک مرکزی معرفی شد

در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست رئیس‌جمهور، «علی صالح‌آبادی» بعنوان رئیس جدید بانک مرکزی معرفی شده است.
عملکــرد یــک ســاله شــرکت بیمــه آســماری در صــورت هــای مالــی آن متبلــور شــده اســت. نگاهــی بــه جزئیــات صــورت هــای مالــی مصــوب نشــان مــی دهــد کــه شــرکت در حــوزه هــای مختلــف رشــدهای قابــل توجهــی را تجربــه کــرده اســت.
چرا بیمه های مسئولیت یا مهندسی در کشور ما با اقبال چندانی مواجه نیستند؟ چرا با وجود الزام های قانونی، مردم هنوز نسبت به این بیمه نامه ها آشنایی ندارند و چرا سهم این دو رشته در پرتفوی شرکت بیمه آسماری هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است.
با توجه به فرارسیدن روز آتش‌نشانی و ایمنی و از آنجایی‌که آسانسورها یکی از تأسیسات بسیار مهم در واحدهای مسکونی، اداری و تجاری هستند که روزانه ده­‌ها، صدها و یا شاید گاهی هزاران نفر از آن استفاده می­‌کنند، برخی موارد در خصوص مسائل ایمنی مرتبط با آسانسور ارائه می‌شود تا با آگاهی از آن و خطرات پیرامون این تأسیسات مهم بتوان از بروز حوادث و سوانح جلوگیری کرد.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران مطرح کرد:

لزوم ارائه خدمات متمایز به مشتریان

صالح آبادی گفت: ایجاد زیرساخت های لازم برای طراحی خدمات متمایز و کارا در جذب مشتریان بانک موثر است.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد. براین اساس نرخ ۱۸ ارز کاهش و ۲۱ ارز افزایش یافت؛ همچنین نرخ هفت ارز ثابت ماند.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته تزریق نقدینگی بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 190.4 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.