بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی نرخ همه ارزها ثابت ماند.
بررسی ارزش تراکنش‌ها نیز بیانگر آن است که بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی به بانک‌های ملت، ملی ایران، صادرات ایران و سپه و بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی به بانک‌های ملت، آینده، سامان و پاسارگاد رسیده است.
پرسون از مشکلات افتتاح حساب در بانک رسالت گزارش می دهد؛

مشقت در خدمات دهی اینترنتی

همان طور که از نام بانک قرض الحسنه رسالت مشخص است، این بانک فعالیت تسهیلاتی خود را به شکل قرض الحسنه ارائه می دهد و با وجود اینکه یک دهه از عمر این بانک تازه تاسیس می گذرد مشتریان بسیاری را این روزها به خود جذب کرده است.
هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز در مقایسه با روز کاری گذشته با ۵۱ تومان افزایش به قیمت ۲۷ هزار و ۶۸ تومان داد و ستد شد.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز شنبه ۱۵ آبان با توجه به رشد قیمت انس جهانی و ارز شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه هستیم.
همزمان با نهمین سفر استانی ریاست جمهوری به استان سمنان، طرح توسعه شرکت طب پلاستیک نوین با تأمین مالی بانک صنعت و معدن و با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان شاهرود به بهره برداری رسید.
با اجرای قانون جدید چک

آمار چک های برگشتی کاهش یافت

نسبت مجموع چک‌های برگشتی به مجموع چک‌های مبادله‌ای ۶ ماهه نخست سال جاری حدود ۹.۴ درصد بوده، در حالی که این نسبت در سال ۱۳۹۹ حدود ۱۱.۲ درصد بوده است.