بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

نشست رییس هیات رییسه سندیکای بیمه گران به همراه تعدادی از مدیران ارشد صنعت بیمه و مدیران حوزه معاون اول قوه قضائیه با موضوع بررسی و بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات و چالش های موسسات بیمه ای برگزار شد.
همایش احسان و همدلی به میزبانی و حمایت بانک پارسیان و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سازمان برنامه و بودجه، سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، بیمه ایران، بنیاد احسان، بنیاد رودکی و بانک توسعه تعاون برای کمک به مردم زلزله زده اندیکا، لالی و بازفت برگزار شد.
هم زمان با آیین گرامیداشت 86 سالگی بیمه ایران:

آیین رسمی فرآیند جامعه پذیری کارکنان نو استخدام برگزار شد

هم زمان با آیین گرامیداشت 86 سالگی بیمه ایران، آیین رسمی فرآیند جامعه پذیری کارکنان نو استخدام با حضور سید مجید بختیاری مدیرعامل، سید رسول تاجدار رییس و اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی، نمایندگانی از انجمن های صنفی نمایندگان بیمه ایران، کارکنان نو استخدام و تعدادی از اساتید دانشگاه ها و مشاوران، مدیران کل استان ها و همکاران شرکت سهامی بیمه ایران در سالن همایش های ساختمان مرکزی شرکت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براین اساس نرخ ۲۰ ارز از جمله یورو کاهش و قیمت ۱۶ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۰ ارز ثابت ماند.
مدیر بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه رازی با اعلام این که این شرکت از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۱ میلیارد تومان حق بیمه آتش سوزی تولید و حدود ۳.۵ میلیارد تومان خسارت در این رشته پرداخت کرده است،‌ گفت: این تناسب مطلوب میان حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی، ناشی از مدیریت صحیح ریسک شبکه فروش شرکت است.
ثبت‌ نام بازنشستگان و مستمری ‌بگیران تحت ‌پوشش سابا برای بهره ‌مندی از خدمات بیمه‌ نامه درمان تکمیلی شرکت بیمه کوثر با نام طرح آرامش 1400 کلید خورد.
به‌واسطه اقدامات اثربخش این بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفت:

تجلیل از بانک رفاه کارگران در سومین جشنواره ملی حاتم

بانک رفاه کارگران به‌واسطه اقدامات اثربخش و کارآمد در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و فعالیت‌های عام‌المنفعه و همچنین ایجاد ارزش‌افزوده از طریق حمایت از تولید ملی، به عنوان یکی از برگزیدگان سومین جشنواره ملى حاتم (حمایت از تولید ملی) معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.
فتاح در جلسه هیات مدیره بانک سینا:

بانک سینا در زمینه محرومیت زدایی، عملکرد مثبتی دارد

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جلسه هیات مدیره بانک سینا گفت: بانک سینا با اقدام در جهت محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان، باقی الصاحات و آثار عملکردی مثبتی را برای مجموعه فراهم نموده است.
از سوی رییس کل بیمه مرکزی:

احکام انتصاب کمیته مدیریت ریسک صادر شد

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر ایجاد، ترویج و نهادینه سازی زبان و فهم مشترک و فرهنگ صحیح مدیریت ریسک، احکام رئیس و اعضای کمیته مدیریت ریسک را صادر کرد.
آیت اله ابراهیمی در بازدید از شعبه مستقل نگین (قاسم سلیمانی) اولویت اصلی بانک سپه را تحقق شعار حمایت اقتصادی عنوان کرد و از آمادگی کامل برای ارائه خدمات و تسهیلات به تولیدکنندگان و صنایع مولد خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد:‌ چنانچه بانک‌ها تسهیلات 360 هزار میلیارد تومانی را پرداخت نکنند مشمول جریمه 20 درصد مالیاتی می‌شوند و این موضوع به تمام بانک‌ها ابلاغ شده است.