پیام مدیرعامل بیمه آسماری به مناسبت نهمین سالگرد تاسیس

همزمان با فرارسیدن نهمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه آسماری، مدیرعامل شرکت پیامی خطاب به کارکنان، شبکه فروش، بیمه گزاران و بیمه شدگان بیمه آسماری صادر کرد.
تصویر پیام مدیرعامل بیمه آسماری به مناسبت نهمین سالگرد تاسیس

به گزارش سایت خبری پرسون، به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، متن پیام به این شرح است…

به نام خدا
کارکنان، شبکه فروش، بیمه گزاران و بیمه شدگان محترم شرکت بیمه آسماری

۹ سال از نخستین روزی که شرکت کوچک، اما چابک، پرتلاش و توانای بیمه آسماری پا به عرصه وجود گذاشت، گذشت و آن نهال نازک اندام، امروز به یک درخت تنومند و پرثمر تبدیل شده است.

بزرگواران رشدهای پیاپی پرتفوی شرکت، دسترسی به بازارهای ناشناخته و نیز طراحی محصولات منحصر به فرد، تنها به کمک شما محقق شده است.

اکنون بیمه آسماری به برندی معتبر و شناخته شده در بازار بیمه ای کشور تبدیل شده و خدمات با کیفیت آن بر همه بیمه شدگان آشکار است. بدیهی است راهنماییهای هیات مدیره پرتجربه و دانشمند بیمه آسماری در این موفقیت های روزافزون، همواره چراغ راه بوده است.

در آستانه ورود به دهه دوم فعالیت بیمه آسماری، برنامه تحول شرکت طراحی شده و اقدامات جهشی به منظور توسعه بازار در نظر گرفته شده است.

به لطف خدا و همراهی همه شما، چشم انداز بسیار روشنی پیش روی شرکت بیمه آسماری است و در آینده نه چندان دور، درخشش های خیره کننده ای را از شرکت شاهد خواهیم بود.

با قدردانی از همه کسانی که کشتی بیمه آسماری را در دریای متلاطم بازار بیمه کشور و بالاخص در دو سال گذشته که ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داد به کمک یکدیگر هدایت می کنند، فرارسیدن نهمین سالگرد تاسیس شرکت را تبریک گفته و از خدای متعال برای همه ذینفعان، توفیق و سربلندی آرزو دارم.

383052