بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم بازنگری مجدد شاخصه ها و مبنای ارزیابی عملکرد شعب و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود بانک تاکید کرد و گفت: تمامی واحدهای بانک باید با استفاده از همه ظرفیت ها و ارائه پیشنهادات لازم به جلب رضایت مشتریان و رشد بانک کمک کنند.
نوزدهم آبان ماه؛ زنگ بیمه با حضور مقامات آموزش و پرورش استان فارس، مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه "ما"، مدیر استان فارس این شرکت، اولیای مدرسه و تعدادی از دانش آموزان در مدارس استان فارس به صدا درآمد.
شعب ملی پلاس بانک ملی ایران مشاور محور هستند و شما می توانید خدمات مشاوره ای و آموزشی در حوزه های اعتبارات، سرمایه گذاری، بانکداری بین الملل، بورس و اوراق بهادار و بانکداری الکترونیک را از شعب دریافت کنید.
مدیرعامل بانک سینا در سفر یک روزه به شیراز مطرح کرد:

سوددهی مستمر، مهمترین دستاورد بانک سینا در سال های اخیر بوده است

مدیرعامل بانک سینا در سفر به شیراز و حضور در جمع همکاران شعب و ستاد، بر رعایت اولویت های بانک در تطبیق حداکثری عملیات بانکی مطابق با استانداردهای کشور به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و رشد مستمر درآمدها و بهبود عملکردها را نشانگر آینده روشن بانک سینا دانست.
مدیر عامل پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان همدان:

با رشد شاخص‌های عملکردی، سهم بانک در بازار کسب و کار بیشتر شده است

مدیر عامل پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان همدان با اشاره به رشد شاخص‌های عملکردی بانک در هفت ماهه ابتدایی سال، گفت: پست بانک ایران در این مدت توانسته است با رشد شاخص‌های عملکردی سهم بیشتری را در بازار کسب و کار برای خود ایجاد کند.
مدیرعامل بازار متشکل ارزی حجم بالای عرضه ارز حاصل از صادرات و انتظار صرافان برای عدم افزایش قیمت دلار در روزهای آتی را عامل کاهش قیمت دلار در این بازار عنوان کرد.
قابل‌انکار نیست که تقلب‌هایی که در انواع رشته‌های بیمه‌گری به‌خصوص روی رشته شخص ثالث وجود دارد و اتفاقاً کم هم نیست. سعی شده تا جای ممکن، از بروز آن جلوگیری شود. ولی در بسیاری از موارد قادر به جلوگیری از آن نیستیم. مهم‌ترین عامل این رویه این است که قانون شخص ثالث به‌درستی در کشور اجرا نمی‌شود. وقتی قانونی نوشته می‌شود حتی اگر غلط هم باشد، اگر درست اجرا شود بسیاری از مشکلات رفع شده و شاید همه ذی‌نفعان راضی باشند.
یک بانک یا موسسه مالی چنانچه وجوه کافی و با سهولت و با هزینه منطقی برای تامین نقدینگی آنی،‌ کوتاه مدت و بلندمدت خویش نداشته باشد، نخستین علامت از وضعیت بحرانی ناترازی آن بانک یا موسسه مالی است.
علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در دیدار بهزاد شیری مدیرعامل و مهندس بهمنی عضو هیات مدیره پست‌بانک‌ایران با وی گفت: فعالیت‌ها و همکاری‌های بیشتری با پست‌ بانک‌ ایران در استان همدان در قالب یک تفاهم‌نامه انجام می‌گیرد و حمایت و پشتیبانی مالی این بانک می‌تواند به توسعه و ایجاد اشتغال در استان کمک کند.
با قرعه‌کشی در حضور مسئولان واحدهای نظارتی تعیین شد:

برگزیدگان نهایی طرح «دابل‌کارت هدیه» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران

​مرحله پایانی قرعه‌کشی طرح دابل‌کارت هدیه باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با تخصیص ٢٠٧٩ میلیون ریال جایزه نقدی به ٤٩٥ نفر برنده خوش‌شانس برگزار و اسامی آنها اعلام شد.
با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره:

دوره آموزشی تربیت مدیر ریسک در بیمه ایران آغاز شد

دوره آموزشی تربیت مدیر ریسک (CRO) در شرکت سهامی بیمه ایران با حضورسید مجید بختیاری مدیر عامل و اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران و اعضای کارگروه آموزشی، برای کارشناسان و رابطین مدیریت ریسک واحدهای اجرایی سراسر کشور آغاز شد .